hjælp udbedes venligst .... del 2
Fra : klaus kristensen

Dato : 17-04-03 12:58

vi takker for de hurtige og brugbare svar i del 1.

nu søger vi så et link til en tysk hugger - evt en i har gode erfaringer
med. det er jo kun en thundercat, så det betyder jo ikke noget at køre
rundt med et par brugte stumper.

klaus

Fra : Richard

Dato : 17-04-03 17:38

klaus kristensen wrote:
> nu søger vi så et link til en tysk hugger - evt en i har gode erfaringer
> med. det er jo kun en thundercat, så det betyder jo ikke noget at køre
> rundt med et par brugte stumper.

Af gode grunde kigger jeg selv mest efter Honda-huggere :) - men prøv
MRC GmbH, der fører til alle mærker:

www.parts4bikes.de/shop/home.asp

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : casper jensen

Dato : 18-04-03 08:43

"Richard" <richardPUNKTUMpade@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Af gode grunde kigger jeg selv mest efter Honda-huggere :) - men prøv
> MRC GmbH, der fører til alle mærker:
>
> www.parts4bikes.de/shop/home.asp

http://www.mvh-online.de/index.php?
sender pr. efter krav til dk