Sværeste musikstykke?
Fra : Michael Vittrup

Dato : 23-03-01 10:50

Er der nogle her dar har en idé om hvilket musikstykke der er sværest at
spille (=at få det til at lyde som komponisten har tænkt sig), på hhv
guitar, klaver og trommer?

Ja, jeg ved godt at det selvfølgelig er en subjektiv bedømmelse, men der
må være enkelte musikstykker der er så komplekse at de virkelig skiller
sig ud fra flokken...?

// Michael

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 23-03-01 11:41

Reverend Michael Vittrup <babyford@miba.auc.dk>, High Priest of
Bollocks Talking mumbled:

> [...]
>
>Ja, jeg ved godt at det selvfølgelig er en subjektiv bedømmelse, men der
>må være enkelte musikstykker der er så komplekse at de virkelig skiller

Alt med AC/DC

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 23-03-01 23:36

"Michael Vittrup" <babyford@miba.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg ved godt at det selvfølgelig er en subjektiv bedømmelse, men der
> må være enkelte musikstykker der er så komplekse at de virkelig skiller
> sig ud fra flokken...?

Klaver: Rach. 3

--
Mark

Fra : N/A

Dato : 24-03-01 21:59

Fra : Michael Kornum

Dato : 24-03-01 21:59

du kan checke Dance of eternity ud med dream theater. det er for sindsygt!
:)

michael

nyhedsmeddelelse:Pine.GSO.4.21.0103231048090.25056-100000@ran.miba.auc.dk...