VB activeX anvendt fra Delphi ?
Fra : Jens Brandt

Dato : 23-03-01 10:17

Jeg har lavet en ActiveX dll i Visual Basic, som en delphi udvikler skal
anvende. Er der nogen der har kendskab til om det kan lade sig gøre - og
i bedste fald - er der nogen der kan henvise til noget Delphi demo kode
der viser hvordan man tilgår VB ActiveX dll

Jens Brandt
reply or mail: remove "xxx-"

Fra : Asbjørn Sloth Tønnes~

Dato : 23-03-01 11:32

lav et cab fil med Tools -> Package & Deployment Wizard

Asbjørn

Fra : Jens Brandt

Dato : 23-03-01 13:04

Mit problem er ikke hvordan jeg får den leveret, men hvordan main i
Delphi anvender den. Jeg kan godt se nu at de ikke er i den helt rigtige
gruppe at spørge om den slags, så jeg har spurgt i Pascal gruppen!

<snip...>

Hilsen Jens
reply or mail: remove "xxx-"