Adgang nægtet !
Fra : Flemming Stenholt

Dato : 20-04-03 08:35

Jeg har pga. af boot-problemer, taget min gamle 40Gb HD, som oprindelig var
mit C-drev og flyttet til at være D-drev. C-drevet er så erstattet med en
120Gb disk. Mit problem er, at de filer og biblioteker jeg havde liggende på
det gamle C-drev, lå i et personligt bibliotek, som var beskyttet af et
password og nu kan jeg, uanset om jeg logger på som administrator ikke få
adgang til filerne. Uanset hvad jeg prøver bliver jeg mødt med en "adgang
nægtet". Hvordan får jeg kopieret data fra den gamle disk ?

med venlig hilsen

Flemming Stenholt

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 20-04-03 10:44

On Sun, 20 Apr 2003 09:34:53 +0200, "Flemming Stenholt"
<flaming@sol.dk> wrote:

>adgang til filerne. Uanset hvad jeg prøver bliver jeg mødt med en "adgang
>nægtet". Hvordan får jeg kopieret data fra den gamle disk ?

Hvis de er krypteret, er der vist ikke så meget at gøre?

Har du prøvet at "change ownership" af folderen?

--

/Dan MOrtensen
Svar ikke pr. mail, da din mailserver vil blive blacklisted