Andet multimedie
bentjuul 3670
Problem med 2 billeder
Fra : Monty

Dato : 20-04-03 13:09

Jeg har 2 jpeg billeder som jeg skal prøve at få til at smelte sammen men
det lykkes ikke for godt.

Det ene billede er en husmur med en vindues ramme i og det andet billede er
et nyt vindue men problemet er at det er for stort. Jeg mener før at når jeg
har trukket et billede ind i et andet billede så kom der sådan en ramme
omkring det hvor man kan trække i det og gøre det større eller mindre men
det gør der ikke her. Nogen der kan fortælle hvordan jeg kan få det andet
billede til at passe i det første?

Jeg bruger Photoshop El.

Dennis

Fra : Peter Loumann

Dato : 20-04-03 13:18

On Sun, 20 Apr 2003 14:09:22 +0200, "Monty" <monty@mail.tdcadsl.dk>
wrote:

>Jeg har 2 jpeg billeder som jeg skal prøve at få til at smelte sammen

Konverter dem til *.psd, inden du ændrer noget!

> [...]
>det gør der ikke her. Nogen der kan fortælle hvordan jeg kan få det andet

Ver 1.5? Vælg Image, Resize på det nye vindue og tipas størrelsen
først!

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk