Linieskift
Fra : Bent Andersen

Dato : 20-04-03 12:59

Hej ng

jeg vil gerne have et linie skift ind før "fortæl til en ven", så at der
bliver lidt luft til det overliggende tekst.
men det kan jeg sgutte finde u a

Fortæl til en
ven</span></a>

det står nederst på siden på min shop hvis du er i tvivl om hvad jeg mener,
og jeg kan ikke bare lave et normalt linie skift da den tekst der ligger
over ikke kan røres ved. Der for vil jeg gerne have det linie skift ind
inden teksten "fortæl..." for den kan jeg redigere i.

Bent
www.t-shirtshop.dk

Fra : Per Ahm

Dato : 20-04-03 13:04

"Bent Andersen" <Seritex@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg vil gerne have et linie skift ind før "fortæl til en ven", så at der
> bliver lidt luft til det overliggende tekst.

hej Bent.

Indsæt <br>
Der hvor du vil have et linke skift!

Per Ahm

Fra : Per Ahm

Dato : 20-04-03 13:07

> [...]
>
> jeg vil gerne have et linie skift ind før "fortæl til en ven", så at der
> bliver lidt luft til det overliggende tekst.

i øvrigt synes jeg ikke det er pænt, at bede folk om at sende en mail til en
ven. Og du så har sat dig selv i BCC feltet!

Ikke alle, har den funktion åben så de ser at du også modtager denne mail!

Per Ahm
www.perahm.dk

Fra : Bent Andersen

Dato : 20-04-03 13:53

> i øvrigt synes jeg ikke det er pænt, at bede folk om at sende en mail til
en
> ven.

Vil du ikke synes der var rart med en bette mail hvis der var en der fandt
et produkt du lige manglede ....

>Og du så har sat dig selv i BCC feltet!

ja da, hvis folk vil have en lille gave er jeg jo nødt til at have deres
adresse, ikke?
og det står jo en hver frit for at slette min mail adresse ...

> Ikke alle, har den funktion åben så de ser at du også modtager denne mail!

det havde jeg ikke lige tænkt på, jeg vidste faktisk ikke at man kunne slå
den fra.

Bent
www.t-shirtshop.dk

Fra : Per Ahm

Dato : 20-04-03 14:31

> en
>
> Vil du ikke synes der var rart med en bette mail hvis der var en der fandt
> et produkt du lige manglede ....

Jo det ville være fint!

Men det berettiger ikke dig som udebyder af dette produkt, at se hvad jeg
fortæller min ven om din side!

Per Ahm

Fra : Bent Andersen

Dato : 20-04-03 14:40

"Per Ahm" <per@perahm.dk> skrev i en meddelelse

> Men det berettiger ikke dig som udebyder af dette produkt, at se hvad jeg
> fortæller min ven om din side!

Nej, det har du ret i, så der for har jeg forhånds udfyldt mailen med en
simpel tekst. Og der står jo også at man skal skrive sin adresse mm., det
giver da et lille vink ...

Bent
www.t-shirtshop.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-04-03 13:59

Per Ahm wrote:

> i øvrigt synes jeg ikke det er pænt, at bede folk om at sende en mail til en
> ven. Og du så har sat dig selv i BCC feltet!
>
> Ikke alle, har den funktion åben så de ser at du også modtager denne mail!

Det må også være i strid med loven om brevhemmelighed.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Bent Andersen

Dato : 20-04-03 14:26

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i en meddelelse > Per Ahm
wrote:

> Det må også være i strid med loven om brevhemmelighed.

Nej det troj jeg ikke, for jeg har jo selv skrevet "brevet" og der stå jo
også at man skal skrive sit navn mm. hvis ikke, ja så er det jo en nytteløs
mail (for mig) for jeg må jo ikke sende noget (reklame) til folk hvis de
ikke har givet mig lov til det. Så er det jo spam, og det er jeg klart
modstander af.

Bent
www.t-shirtshop.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-04-03 17:07

Bent Andersen wrote:

> [...]
> mail (for mig) for jeg må jo ikke sende noget (reklame) til folk hvis de
> ikke har givet mig lov til det. Så er det jo spam, og det er jeg klart

Jeg er temmelig sikker på, at det er i strid med loven om
brevhemmelighed. Afsenderen har jo mulighed for at tilføje sin egen
tekst, og den har du absolut ikke ret til at læse. Vil du være på sikker
juridisk grund, kan du eventuelt spørge i juragruppen
(news:dk.videnskab.jura).

Jeg kan godt se problemet i, at du skal have en adresse at sende en
eventuel præmie til, men der må du så finde en anden løsning. For
øvrigt, så vær opmærksom på, at Forbrugerombudsmanden mener, at reklamer
man får andre til at sende også er spam. Læs mere herom på
http://net-tjek.dk eller specifikt på:
http://www.net-tjek.dk/ehandel/erhverv/email.htm#3

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Rikke

Dato : 20-04-03 13:12

Hvad med den lille enkel <BR> ... =)

Fra : Bent Andersen

Dato : 20-04-03 13:57

> Hvad med den lille enkel <BR> ... =)

Nogen gange kan man ikke se skoven for bare træer

Bent
www.t-shirtshop.dk