Civilization 1 - anskaffes hvordan?
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 20-04-03 12:53

Nogen der ved hvordan jeg skal få fat i Civilization 1 i Macintosh version?
Skal køre på en LC475 med MacOS 7.1...

--
Med venlig hilsen / Best regards
Morten Jørgensen

Fra : Bitbucket

Dato : 20-04-03 13:27

Morten Jørgensen <admin@startlinket.dk> wrote:

> Nogen der ved hvordan jeg skal få fat i Civilization 1 i Macintosh version?
> Skal køre på en LC475 med MacOS 7.1...

Sæt en annonce i dk.privat.marked.edb.mac med at du gerne vil købe det.
Der er sikket mange der gerne vil sælge deres gamle Civ 1
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 20-04-03 13:33

"Bitbucket" <bitbucket@devnull.invalid> skrev i en meddelelse
> Sæt en annonce i dk.privat.marked.edb.mac med at du gerne vil købe det.
> Der er sikket mange der gerne vil sælge deres gamle Civ 1

Selvfølgelig en mulighed, men har bare overhovedet ikke kunnet finde noget
om det på google... :/
Men det vil jeg da så lige prøve.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 08-06-03 15:22