Flydende latex
Fra : Sir Jeff©

Dato : 20-04-03 12:00

Hej i gruppen..

Ville lige høre om nogen her har erfaring med om man kan tage et par
cowboybukser elelr en trøje og hælde latex over, så det ligner
latextøj/fetishtøj?

mvh
Sir Jeff©
sirjeff@dahiba.dk

Fra : Britta

Dato : 20-04-03 12:18

"Sir Jeff©" <jornk@sol.dk> wrote in message
> Hej i gruppen..
>
> Ville lige høre om nogen her har erfaring med om man kan tage et par
> cowboybukser elelr en trøje og hælde latex over, så det ligner
> latextøj/fetishtøj?

Jeg har prøvet med et par jeans. Jeg dubbede latexen på med en svamp.
Så vidt jeg husker brugte jeg mellem 0,5 og 1 l latex. Overfladen
beholdt sin struktur, men så alligevel ud som gummi nu gør. Det er en
god idé at bruge lidt talkum når du er færdig, da det ellers nemt
klistrer sammen. At sige at jeansene kom til at ligne færdigkøbt
fetichtøj vil nok være lidt af en tilsnigelse, men flotte blev de
alligevel.
Det kan lade sig gøre at bruge ikke faste testiler (strækstoffer)
også, men resultatet bliver ikke nær så godt.

Venligst,
Britta

Fra : Bo Warming

Dato : 20-04-03 13:50

"Britta" <briped@gmx.net> wrote in message

> [...]
> Det kan lade sig gøre at bruge ikke faste testiler (strækstoffer)
> også, men resultatet bliver ikke nær så godt.

Ideen med latex er kropsnærhed
Lægges det på vævet eller strikket stof, der folder, er effekten aldeles
tabt, sku man tro?

Fra : Britta

Dato : 21-04-03 07:56

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote in message

> Ideen med latex er kropsnærhed
> Lægges det på vævet eller strikket stof, der folder, er effekten
aldeles
> tabt, sku man tro?

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret, uden dog at have
førstehåndserfaring. Et par latexbetrukne jeans vil synes og føles
meget anderledes end deres færdiglavede stramtsiddende fætre, og vil
sikkert ikke appelere til gummifetichisten på samme måde. Der er så
lige det ved det at begrebet fetichisme har ændret sig meget over de
sidste 5 - 10 år, således at mange forbinder det mere med noget
visuelt og modepræget.

Venligst,
Britta

Fra : ff

Dato : 20-04-03 21:38

bo luk røven

Fra : Jens Bendtsen

Dato : 20-04-03 16:47

"Britta" <briped@gmx.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det kan lade sig gøre at bruge ikke faste testiler (strækstoffer)
> også, men resultatet bliver ikke nær så godt.

Så fik du struttende latex-balder?smæk