hjælp
Fra : Nokia-unlock.dk

Dato : 20-04-03 09:44

Hejsa NG.

Sidder her en dygtig person der kan hjælpe mig med at få en søgefunktion på
min side?

Ideen er at folk kan sende mig deres emai nummer hvis deres mobil er stjålet
og jeg så lægger det ind i en database !

Folk skal så kunne søge på et emai nummer og hvis det er der, skal det så
stå listet !

er dette muligt uden de store armbevægelser ?

--
MVH.

Anders Skalsted

webmaster@nokia-unlock.dk
http://www.nokia-unlock.dk

Fra : Leonard

Dato : 20-04-03 09:57

"Nokia-unlock.dk" <webmaster@nokia-unlock666.dk> wrote:

>Ideen er at folk kan sende mig deres emai nummer hvis deres mobil er stjålet
>og jeg så lægger det ind i en database !

Altså skal du have fat i noget database og helst også noget
serverside.
Find ud af om dit webhotel tilbyder asp eller php, og hvilken database
du har mulighed for, så har du noget at begynde din søgen med.
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Nokia-unlock.dk

Dato : 20-04-03 14:50

"Leonard" skrev i en meddelelse

> [...]
> --
>Jeg har mulighed for at få MySQL-database og der er også noget på mit hotel
der hedder SSI (Server Side Includes)

--
MVH.

Anders Skalsted

webmaster@nokia-unlock.dk
http://www.nokia-unlock.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 20-04-03 21:51

Nokia-unlock.dk skrev:

> Jeg har mulighed for at få MySQL-database og der er også noget
> på mit hotel der hedder SSI (Server Side Includes)

SSI er ikke nok til at arbejde med databaser - du skal bruge et
egentligt serversidesprog som asp, php eller asp.net. Et
almindeligt valg til mysql-databaser er at bruge php, men start
under alle omstændigheder med at undersøge hvad dit webhotel giver
mulighed for.
--
Jens Gyldenkærne Clausen