Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Megapixel og udskrift...
Fra : Hjalte

Dato : 19-04-03 18:40

Jeg søger en tabel, der kan fortælle mig hvor store billeder jeg kan
udskive, med de forskellige megapixel...

Måske lidt uklart formuleret, men jeg håber i forstår hvad jeg mener

Det er fordi jeg står i valget mellem at købe et 2 og et 3 megapixel
kamera.

MVH.
Hjalte aka. izeqb

Ved svar fjern det store dyr i min e-mail adresse!

Fra : Anders Houmark

Dato : 19-04-03 21:39

http://www.olympus.dk/digital/print_size.htm

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Speusenstein

Dato : 19-04-03 21:40

Hejsa

Prøv her: http://www.olympus.dk/digital/print_size.htm

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 22-04-03 06:15

In article <ab23avoii0n37uckocic96p0fk6975pcsi@4ax.com>, Hjalte wrote:
> [...]
>
> Måske lidt uklart formuleret, men jeg håber i forstår hvad jeg mener
>

> Det er fordi jeg står i valget mellem at købe et 2 og et 3 megapixel

2 Mpixel = A5 i topkvalitet, A4 i rimelig kvalitet. Og større hvis
tilskuerne ikke skal helt hen til billedet.

Du skal op i 4 Mpixel for at ringene bliver dobbelt så store.