Chateau Cantara
Fra : Peder G. Mortenen

Dato : 19-04-03 21:12

Hej gruppe,
Jeg er ny i gruppen og iøvrigt også i campingøjemed.

Vi har kig på en Chateau Cantara i 30.000 niveauet, men er lidt forundret
over at det tilsyneladende ikke er et særligt populært mærke.
Kan nogen give et bud på hvor vognen bliver produceret, forhandler, dårlige
og evt. gode egenskaber
- jeg synes at kunne se at de tillige ligger højt i vægt, og det har sikkert
en forklaring.

På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Peder G.Mortensen

Fra : Jens-Peder Rasmussen

Dato : 19-04-03 22:38

"Peder G. Mortenen" <Punthills@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> over at det tilsyneladende ikke er et særligt populært mærke.
> Kan nogen give et bud på hvor vognen bliver produceret, forhandler,

Det er ikke let at finde ret meget på dansk om Chateau.

Men kik på nedenstående genveje. De kan måske hjælpe dig videre.

Artikel fra Campingferie.dk:
http://www.campingferie.dk/h7_campingvogne/s/hvor_kommer_campingvognene_fra.
asp

DCU artikel:
http://www.masterpiece.dk/UploadetFiles/403/68/S126.pdf

Belgisk forhandler:
http://www.caravans-deblock.be/CaravansDeBlock/pagina/nl/chateau.html

Hollandsk importør-/producentsite:
http://www.chateaucaravans.nl/

mvh
Jens-Peder Rasmussen

Fra : Jens Erik Christense~

Dato : 23-04-03 13:05

> [...]
dårlige
> og evt. gode egenskaber
> - jeg synes at kunne se at de tillige ligger højt i vægt, og det har

hej peder

vi har haft en chauteau campingvogn i fem år først en lile cantara og nu en
caliste 440 ud du kan finde forhandler i herning hilsen jens erik
christensen