<HOME> knap virker ikke i Word - og kun i ~
Fra : pgbahle

Dato : 19-04-03 18:17

Hej NG,

Jeg har et mærkeligt problem. <HOME> knappen virker ikke i Word. Den
virker i andre programmer og CTRL+<HOME> virker i Word ... men ikke
<HOME> alene.

Er der nogen, der har et bud på, hvad der er galt ?

- Søren

Fra : pre

Dato : 23-04-03 19:13

Det lyder sært - prøv at omdøbe din Normal.dot, f. eks. til
Normal.old. Start Word, hvis fejlen er væk og der ikke ligge noget
specielt i den gamle *.dot, så bare kør videre.
Ellers er der vel kun én ting at gøre: Klik i øverste menulinie på
Hjælp, og på Søg og Erstat. Installationsrutinen gennemgår så alle
filer.

pre

mailto:perian&#64postkasse.net