Ny version af Dialog
Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-04-03 14:03

Så er der kommet en beta 27, for dem det måtte interessere. Her er en
liste med ændringer: <http://www.40tude.com/dialog/history.htm>

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Fra : Henrik Walther

Dato : 20-04-03 14:29

On 19 Apr 2003 13:03:01 GMT, Lars Stokholm wrote:

> Så er der kommet en beta 27, for dem det måtte interessere. Her er en
> liste med ændringer: <http://www.40tude.com/dialog/history.htm>

Og endnu engang har mesteren bag ikke ligget på den lade side, det er
imponerende så mange rettelser/tilføjelser han får smidt i hver beta
version.

Der kunne Forte Inc. lære noget

--
Henrik Walther
http://www.winjunkie.net

Fra : Lars Stokholm

Dato : 20-04-03 15:10

In dk.edb.internet.software.mail+news, Henrik Walther wrote:

> Og endnu engang har mesteren bag ikke ligget på den lade side,
> det er imponerende så mange rettelser/tilføjelser han får smidt
> i hver beta version.

Ja, det er ret imponerende.

> Der kunne Forte Inc. lære noget

Det kunne de (!) :) Hvad er der sket i det sidste års tid?
De har givet os en skraldespand og support for yEnc - ikke
specielt imponerende, de åbenlyse mangler taget i betragtning.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 20-04-03 15:16

On 19 Apr 2003 13:03:01 GMT, Lars Stokholm wrote:

> Så er der kommet en beta 27, for dem det måtte interessere.

Okay... jeg havde lige kastet mig over Xnews men Dialog (selv som beta)
passer da vist meget bedre til mig :) Det virker noget bedre
gennemtænkt.

Tak for oplysningen ;)

--
Lars

Fra : Bruno Christensen

Dato : 21-04-03 06:37

On 19 Apr 2003 13:03:01 GMT, Lars Stokholm wrote:

> Så er der kommet en beta 27, for dem det måtte interessere. Her er en
> liste med ændringer: <http://www.40tude.com/dialog/history.htm>

Den ser rimelig genial ud.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Dr.Ralph

Dato : 21-04-03 07:11

On 19 Apr 2003 13:03:01 GMT, Lars Stokholm wrote:

> Så er der kommet en beta 27, for dem det måtte interessere. Her er en
> liste med ændringer: <http://www.40tude.com/dialog/history.htm>

Jeg var i 4 år svoren Agent tilhænger - men har nu brugt Dialog i snart 1
år - med store vankeligheder - men nu med de seneste ændringer - så bliver
jeg hængende - vil i dag afinstallere min agent helt - den er væk.

Nu er jeg Dialog fan - og der skal meget til at rykke mig.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Henrik Walther

Dato : 21-04-03 10:21

On Mon, 21 Apr 2003 08:11:05 +0200, Dr.Ralph wrote:

> [...]
> jeg hængende - vil i dag afinstallere min agent helt - den er væk.
>
> Nu er jeg Dialog fan - og der skal meget til at rykke mig.

Jeg fik min Agent licens i 1998 og har ikke fundet grund til at skifte den
ud med nogle af de andre Windowsbaserert newsreadere jeg har testet gennem
årene. Da der var en i Agent-newsgruppen der informerede om en meget tidlig
version af Dialog testede jeg den og dumpede den lidt efter igen, den var
for ustabil og havde et stort perfomanceproblem.

Nu er den ved at være så stabil at jeg er begyndt at bruge den som primær
reader igen, funktionsmæssigt er den helt i top. Dog har den stadigvæk lidt
performanceproblemer særlig ved scroll i mange grupper eller indlæg.

Jeg går heller ikke tilbage til Agent før de kommer med nogle "seriøse"
fremskridt.

--
Henrik Walther
http://www.winjunkie.net

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 21-04-03 13:22

On Mon, 21 Apr 2003 08:11:05 +0200, Dr.Ralph wrote:

> Jeg var i 4 år svoren Agent tilhænger

5 år mere eller mindre svoren.

> - men har nu brugt Dialog i snart 1
> år - med store vankeligheder -

Ja den har haft en del bugs, så jeg har ikke brugt den ret meget.

> men nu med de seneste ændringer - så bliver
> jeg hængende - vil i dag afinstallere min agent helt - den er væk.

Den ser ud til at være blevet meget stabil, og nu efter at have eksporteret
ca 9000 mail og artikler fra Agenten til Dialog, er Agenten nu væk.

> Nu er jeg Dialog fan - og der skal meget til at rykke mig.

Det samme her, man må hellere donere lidt.

--
Henrik