0pkaldspærring af siemens c 45
Fra : Axel

Dato : 19-04-03 13:27

har lige fået en c45 fået den låst op
den var låst til tdc
men den fortæller mig at den er netspærret hvordan løser jeg det
problem
den virker godt nok med et TDC kort, ikke med et
jeg har ingen telefon koder

mvh
Axel
Horsens

Fra : helloo.dk

Dato : 20-04-03 17:56

"Axel" <axel.sundien@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problem
> den virker godt nok med et TDC kort, ikke med et

Lyder til at den ikke blev rigtigt låst op..
Har selv prøvet at tro jeg havde låst en telefon C45 op med de der smarte
programmer, men fandt ud af at den stadig bad om den kode til jeg satte min
dongel på og låste den op med denne.. Derefter virkede den igen 100%
Hilsen Dan

--
helloo.dk åbner de fleste telefoner med garanti for kun 100,- kr.
Gratis Ringtoner og Logo'er

Fra : Janus Olsen

Dato : 22-04-03 09:15

Axel wrote:
> [...]
> problem
> den virker godt nok med et TDC kort, ikke med et

Så er den ikke låst op!
du skal nok finde en der ved hvad han laver.
MVH Janus Olsen