/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet telekom.
#NavnPoint
refi 3277
severino 2664
transor 1758
Nordsted1 1675
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
pallebhan.. 950
miritdk 945
dk 910
10  Kortoverv.. 810
Get2Nets helpdisk ?
Fra : Claus E Beyer


Dato : 19-04-03 09:40

Klippet fra http://www.get2net.dk/support/kontaktos.html :

> Det er gratis at bruge get2net help-desk alle ugens dage mellem 8:00 og 20:00
på tlf. 77 30 77 13. Herefter koster det 2 kr. pr. minut frem til kl. 23:00.

Hvordan skal det mon forstås? Er det helt gratis at ringe til 77 30 77 13 mellem
kl. 8 og 20, og derefter koster det 2 kr per minut? Eller skal det mon forstås
således, at det ikke koster noget udover almindelig telefontakst at ringe til
get2net help-desk alle ugens dage mellem 8:00 og 20:00?

Hvordan mon de tager 2 kr per minut mellem kl. 20 og 23. Har de mon lov til at
overtaksere et "almindeligt" nummer som 77307713 til at koste 2 kr per minut?
Eller sender de ekstraomkostningen på de to kr. per minut som en ekstraregning?

Claus


 
 
Martin Højriis Krist~ (19-04-2003)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 19-04-03 09:51

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:b7r2h8$3mtkq$1@ID-62896.news.dfncis.de...
> Hvordan mon de tager 2 kr per minut mellem kl. 20 og 23. Har de mon
lov til at
> overtaksere et "almindeligt" nummer som 77307713 til at koste 2 kr per
minut?
> Eller sender de ekstraomkostningen på de to kr. per minut som en
ekstraregning?

77-serien er en helt normal serie. Afvigelser fra normalpris må afregnes
udenom teleselskabet.

--
Martin Højriis Kristensen - http://makr.starthotel.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC



Bjarke Hansen (19-04-2003)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 19-04-03 10:06

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote in message
news:b7r2h8$3mtkq$1@ID-62896.news.dfncis.de...
> Klippet fra http://www.get2net.dk/support/kontaktos.html :
>
> > Det er gratis at bruge get2net help-desk alle ugens dage mellem 8:00 og
20:00
> på tlf. 77 30 77 13. Herefter koster det 2 kr. pr. minut frem til kl.
23:00.
>
> Hvordan skal det mon forstås? Er det helt gratis at ringe til 77 30 77 13
mellem
> kl. 8 og 20, og derefter koster det 2 kr per minut? Eller skal det mon
forstås
> således, at det ikke koster noget udover almindelig telefontakst at ringe
til
> get2net help-desk alle ugens dage mellem 8:00 og 20:00?
>
> Hvordan mon de tager 2 kr per minut mellem kl. 20 og 23. Har de mon lov
til at
> overtaksere et "almindeligt" nummer som 77307713 til at koste 2 kr per
minut?
> Eller sender de ekstraomkostningen på de to kr. per minut som en
ekstraregning?

Jeg mener bare de henviser til et 90 nummer efter den tid.. Hvor de så
koster 2 kroner i minuttet, som er ganske billigt for et 90 nummer...

Men ellers er det normal takst at ringe til 77 nummeret.. Ikke gratis



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177500
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408514
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste