God Påske!
Fra : David Blangstrup

Dato : 19-04-03 07:03

God påske til alle!
- David

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog! (blog=weblog=internet diary)

Fra : Morten Lind

Dato : 19-04-03 08:00

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> God påske til alle!
> - David

Tak, David & det samme til dig
M.
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 19-04-03 09:36

Tusind tak - lad os nyde vejret (når det holder op med at blæse som her
lørdag formiddag)

god påske til alle

venlig hilsen

Martin

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> God påske til alle!

--and don't forget to boogie

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 19-04-03 10:11

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> writes:
>God påske til alle!
>- David
>
>--
>David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
>Allerød, Danmark read my blog! (blog=weblog=internet diary)

Returhilsen om samme gode ønsker fra mig, Hanne fra Norge, hvor vi har
sommervejr og blikstille vejr. Har set nogen gå med bar overkrop i over
1000 m højde. Her hos os i ca.600m oh.h har vi dørene stående oppe og
sidder ude i T-shirt, men må simpelthe han passe på at vi ikke får for
megen sol.
I går aftes da vi ankom til min søsters hytte for at besøge fam kl 18.
var det strålende solskin og vi kunne have siddet ud og grille og spist
aftensmad, men det blev dog indenfor. Eventyrligt.

Fortsat god påske.bedste hilsen Hanne

Fra : David Blangstrup

Dato : 19-04-03 13:38

On Sat, 19 Apr 2003 11:10:43 +0200, Hanne Hertzog wrote
(in message <fc.0073fb6b051d71ff3b9aca00eadffa57.51d725e@net.dialog.dk>):

> [...]
> var det strålende solskin og vi kunne have siddet ud og grille og spist
> aftensmad, men det blev dog indenfor. Eventyrligt.

Ah, heldige! Kom til Norge min far!
Jeg vil også lige benytte lejligheden her til at udtrykke hvor fantastisk the
Mac community er - da jeg skulle have sat min Sendmail op fik jeg den fedeste
hjælp fra Bjarne D. Mathiesen, og nu her da jeg ikke kunne finde ud af at få
sparket min Washington University Mailserver i gang dukkede Morten Reippuert
op ud af det iChat blå og hjalp mig jeg tror et helt døgn i træk med at få
sat DNS rigtig op, talte med min søn, og prøvede at få banket noget Unix ind
i hovedet på mig -- og så var det samtidig hyggeligt, selvom jeg rev grå
totter hår ud af hovedet (det ser alligevel pænere ud med det brune). Min
hjerne kogte efterhånden på en stabil, Unix-agtig måde! Jeg må sige, at de er
tålmodige, for jeg stopper ikke, før det går i orden, så bare her en stor tak
til Bjarne og Morten! Det er fedt at være på Mac!