Trådløs telefon som/med intercom
Fra : Børge

Dato : 18-04-03 08:36

Hej

Er der nogle der kender en god trådløs telefon (ikke alt for dyr), som kan
bruges som samtaleanlæg/intercom ?
Helst med mulighed for spæring til bestemte typer opkald (eller udgående
opkald), da jeg tænker at bruge dem til mine teenager piger. Indgående
opkald og viderestilling til/fra telefonen skal også være muligt.

På forhånd tak
og god Påske
Børge

Fra : Ole

Dato : 22-04-03 12:37

"Børge" <Borget@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> opkald), da jeg tænker at bruge dem til mine teenager piger. Indgående
> opkald og viderestilling til/fra telefonen skal også være muligt.

Hej Børge

Siemens Gigaset er det oplagte valg

mvh

Ole