Bøsser ber da om tæsk
Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-03 00:58

Bøsser ber da om tæsk

At HC Ørsted-parken hjemsøges af bøsser der flyder med kondomer og glidekrem
og tiltrækker sig opmærksomhed, er vel fordi disse selvhadere er masochister
og kan lide at få tæv dvs martyrium("mænd på jagt efter en sag")

- de få af dem, der får tæsk af perker- og andre bander, der ruller dem.

Formanden for LANDSFORENINGEN FOR BØSSER OG LESBISKE har stor artikel i
Politiken 17 apr 03 om hvor synd det er for hans minoritetsgruppe, at de
ikke er ligestillede, og derfor er udsat for vold....

Hvis ikke de ku li det, ville de da finde partnere på nettets
dating-tjenester eller andre sikre steder at finde sammen?

Med sær stemmeføring og løse håndled skilter mange af de homosexuelle mænd
konstant med at de er noget fint og særligt.

Det berettiger ikke vold.

Men der er altså noget der hedder ulykkesfugle.

Illustreret videnskab har dokumenteret at eneulykker er enormt overhyppige
for depressive mænd og har selvmords-karakter - og forvrænger al
færdselsstatistik - og tilsvarende skal man ikke KUN råbe

"hate-crime" ,

når bøsserne forlanger ny særbehandling af staten, oven i de millioner fra
aids-oplysnings-puljen som de bedrog os for og brugte til selskabelighed,
dengang de fik medicinaldirektøren fyret udfra løgn og besatte dominerende
stillinger i Sundhedsstyrelsen

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Highlander

Dato : 22-04-03 18:03

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote in message
> [...]
masochister
> og kan lide at få tæv dvs martyrium("mænd på jagt efter en sag")

Så de kommer altså i den der park for at få tæsk - de er ikke de andre der
kommer for at tæske dem ?

> - de få af dem, der får tæsk af perker- og andre bander, der ruller dem.

jamen de der perker og andre bander er det ikke en flok knægte der stadigvæk
er usikre på deres egen seksualitet - hvis ja man må antage går over når de
finder ud af om de er til damer eller ej ?
men skal de indtil da, have lov til bare at banke folk ?

> [...]
> konstant med at de er noget fint og særligt.
>
> Det berettiger ikke vold.
>
> Men der er altså noget der hedder ulykkesfugle.

også skal de have noooooooogle baaaaank

> [...]
> dengang de fik medicinaldirektøren fyret udfra løgn og besatte dominerende

det er vel ikke særbehandlig, ikke at vil have bank - er hva ?

Highlander

Fra : Bo Warming

Dato : 22-04-03 19:31

"Highlander" <Highlander_dk@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> mænd

> også skal de have noooooooogle baaaaank

> det er vel ikke særbehandlig, ikke at vil have bank - er hva ?

Jeg er lige så meget modstander af bank som du.
Men politiet kan ikke beskyttei en mørk park, som de altså vil bruge som
mødested

PAN bør, hvis de viser omsorg for de svage tævede, hjælpe dem til formidling
via internettet, (eller indendørs) så ikke en molboaftig forældet
parkløsning bør bruges.
At den bruges , tyder på masochisme

Selvfølgelig er banderne de største syndere .

Fra : Highlander

Dato : 22-04-03 20:23

> [...]
>
> Jeg er lige så meget modstander af bank som du.
> Men politiet kan ikke beskyttei en mørk park, som de altså vil bruge som

Det er vel ulovligt at tæve folk - modsat det at få en fremmed mand i
stjernen - ergo er det en politi opgave - med mindre det skylde man mener de
har mindre rettigheder end øvrige dansker

> PAN bør, hvis de viser omsorg for de svage tævede, hjælpe dem til
formidling
> via internettet, (eller indendørs) så ikke en molboaftig forældet
> parkløsning bør bruges.

Hvis det nu var de gamle nede foran netto som fik tæsk - skulle pensio
klubben så arrangere home parties og lære dem netshopping ? -

> At den bruges , tyder på masochisme
>
> Selvfølgelig er banderne de største syndere .

jeps - men at det er bøsser de tæver kan da ikke gøre dem "straffri" - hvad
så når alle bøsserne skræmt ind i pan klubben - hvem er næste svage led så -
vore forældre / bedsteforældre ?

næ du - de der drengerøve skulle satme bagbindes med røven i vejret inde i
parken - og så skulle der stå en spand sand ved siden af i stedet for
glidecrem ...

Highlander

Fra : non-PC

Dato : 23-04-03 09:45

Lad være med at svare på den psykopats indlæg

vi andre gider ikke se dem

Fra : Lasse

Dato : 25-04-03 19:18

> Lad være med at svare på den psykopats indlæg
>
> vi andre gider ikke se dem

Jeg forstår ikke helt problemet, jeg kan ikke følge deres diskussion og
gider heller ikke rigtig læse den, men dem der generes (dig bl.a.) kan i
ikke bare lade være med at læse dem?

Jeg forstår ikke den slags indlæg, som om i vil skrive noget, bare for at
skrive...

Fra : Bo Warming

Dato : 23-04-03 10:27

> [...]
de
> har mindre rettigheder end øvrige dansker

Det er som med date rape - når man placerer sig på bevismæssigt umuligt
sted, så er man på herrens mark og kan ikke regne med politibeskyttelse.
Vi er lige for loven, men vi har ikke samme rettigheder i alle sammenhæng -
kravler jeg op i et højt træ og falder ned og hænger kvæstet på en gren
midtvejs, så er der kun ret til hjælp hvis nogen hører mit råb om hjælp

> formidling
>
> Hvis det nu var de gamle nede foran netto som fik tæsk - skulle pensio
> klubben så arrangere home parties og lære dem netshopping ? -

De gamle provokerer ikke så meget og så demonstrativt. Dine forslag er
ellers gode.

> [...]
>
> næ du - de der drengerøve skulle satme bagbindes med røven i vejret inde i
> parken - og så skulle der stå en spand sand ved siden af i stedet for

øJE FOR ØJE GØR VERDEN BLIND - Jer tror mere på at man skal venligt søge at
få voldsmændene til at kaste sig over konstruktiv aktivitet, og få bøsserne
til at provokere mindre eller søge sammen udenfor Politigaarden eller et
lignende uromantisk sted, hvor de kan hjælpe hinanden med mobiltelefon til
at blive politibeskyttet. Politiet har ikke resourcer til at bevogte en
ellers øde park.