Covers
Fra : Juggernaut

Dato : 17-04-03 20:05

Hejsa.
Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe, så bær venligst over med mig
hvis det er tilfældet.
Ved I om man kan købe covers til sine 2-disc film? Altså de der hvor disc 1
ligesom er på en side for sig selv og disc 2 er bagest.

På forhånd tak.

-Juggernaut

Fra : Christian Kruse

Dato : 20-04-03 15:12

"Juggernaut" <juggernaut@FJERNstreetbike.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
1
> ligesom er på en side for sig selv og disc 2 er bagest.

Tja, jeg husker da nogle æsker hvor der står "2" på prikken i midten, og
hvor den er blevet en anelse længere for at få plads til en ekstra skive.
Men det der high-tech flip-cover aner jeg ikke hvor du skulle få henne ;)

--
Christian Kruse
Skribent @ www.filmzonen.dk