Jenter i DK(?)
Fra : Trofast

Dato : 17-04-03 12:31

Er jentene i DK bedre enn de Norske?

AT

Fra : John Sahl

Dato : 17-04-03 12:49

Trofast wrote:
> Er jentene i DK bedre enn de Norske?

Ja, meget.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/
http://www.mandezonen.dk/

Fra : Dan

Dato : 17-04-03 14:22

NEJ!

Norske Jenter er, på min personlige top-10, på en absolut 1. plads!

(Danske piger er ikke engang med på top-10!)

mvh.,
Dan

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 17-04-03 15:00

On Thu, 17 Apr 2003 15:22:29 +0200, "Dan" <me@surfmail.dk> wrote:

>NEJ!
>
>Norske Jenter er, på min personlige top-10, på en absolut 1. plads!
>
>(Danske piger er ikke engang med på top-10!)

Så er der noget galt med dine prioriteter. Jeg har godtnok set en del
lækre tøzer her i Danmark som kan slå dem fra de andre lande af.
Flemming Jacobsen

Fra : Dan

Dato : 17-04-03 16:40

Hver sin smag
Norske Jenter Rules

Men, dermed siger jeg ikke, at der ikke er nogle lækre tøser her i landet - desværre er de alle bare sådan nogle bitches!

mvh.,
Dan

Fra : John Sahl

Dato : 17-04-03 17:11

Dan wrote:
> Hver sin smag
> Norske Jenter Rules

Tag for dig af retterne.

> Men, dermed siger jeg ikke, at der ikke er nogle lækre tøser her i
> landet - desværre er de alle bare sådan nogle bitches!

Ja, jeg vil nu hellere have en rigtig bitch end en lille tøs der
forskrækket pipper ih, ja, åh og amen.

Fra : Tomas O.

Dato : 19-04-03 09:14

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> wrote in

> Tag for dig af retterne.

> Ja, jeg vil nu hellere have en rigtig bitch end en lille tøs der
> forskrækket pipper ih, ja, åh og amen.

De norske jenter jeg har haft fornøjelsen af pippede bestemt ikke. Sådan en
hårdfør skiløbende frosthærdet ung nordmand af hunkøn er ikke til at bide
skeer med.. men ingen af dem bitchede.Til gegæld elsker de den varme
bruser...

Tomas

Fra : Steen

Dato : 17-04-03 16:43

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> wrote in

> Så er der noget galt med dine prioriteter. Jeg har godtnok set en del
> lækre tøzer her i Danmark som kan slå dem fra de andre lande af.

Hvad er de så gode til? Gode til at se godt ud? Gode i sengen? Gode til at
støvsuge og vaske op?

Fra : Jannie og Jens

Dato : 17-04-03 17:44

> Hvad er de så gode til? Gode til at se godt ud? Gode i sengen? Gode til at
> støvsuge og vaske op?

Danske kvinder er vel som alle andre kvinder, gode til at kræve ind og gode
til at brokke sig.

Jens

Fra : Steen

Dato : 17-04-03 23:07

"Jannie og Jens" <jannieogjens@hansen.mail.dk> wrote in

> Danske kvinder er vel som alle andre kvinder, gode til at kræve ind og gode
> til at brokke sig.

hehe - Can't live with them - can't live without them ;)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 18-04-03 01:29

Steen <donot@spam.me> skrev:

> hehe - Can't live with them - can't live without them ;)

Can't live with them - can't kill them ...

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : John Sahl

Dato : 18-04-03 07:32

Mark Thomas Gazel wrote:

> Can't live with them - can't kill them ...

Can't live with them - pass the beernuts...

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-04-03 19:28

Trofast <arve@sensewave.com> skrev:

> Er jentene i DK bedre enn de Norske?

Jada. Norske piger har jo den klare ulempe, at de ikke er danskere

Fra : Bent Johannesen

Dato : 28-04-03 03:17

Er du kvinde, mellem 40 og 60, har du lyst til at skrive til mig
om dine sexdrømme. Send til erodream2002@yahoo.com. Du får respons
i form af mine sexdrømme.

Frank
Silkeborg

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-04-03 04:15

Bent Johannesen <bent@post5.tele.dk> skrev :

>Er du kvinde, mellem 40 og 60, har du lyst til at skrive til mig

Denne her gruppe er ikke beregnet til kontaktannoncer, men er en
debatgruppe.

Dit indlæg hører hjemme i news:dk.opslag.personlige.

Om de forskellige nyhedsgrupper kan du læse på http://usenet.dk.

Fra : Kanga

Dato : 31-05-03 22:19

On Thu, 17 Apr 2003 13:31:01 +0200, "Trofast" <arve@sensewave.com>
wrote:

>Er jentene i DK bedre enn de Norske?

Absolut NEJ!

Fra : Sophie Frederikke Sc~

Dato : 01-06-03 09:17

I en meddelelse skrev Kanga blandt andet følgende:

> Absolut NEJ!

Jenter, se bare her.... det er noe av det ein er oppimot.
--
Kærlig hilsen

Sophie Frederikke

Fra : Sophie Frederikke Sc~

Dato : 01-06-03 10:25

I en meddelelse skrev Sophie Frederikke Schröder blandt andet følgende:

> Jenter, se bare her.... det er noe av det ein er oppimot.

Er det noe med at frukten på andre side av gjerdet er bettre?
--
Kjerlig hilsen

Sophie Frederikke

Fra : Lone

Dato : 01-06-03 10:39

Selvfølgelig er vi danske piger da bedre end de norske !!!

Lone

Fra : Henning

Dato : 04-06-03 00:45

Lone wrote:
> Selvfølgelig er vi danske piger da bedre end de norske !!!
>
> Lone

Kryb tilbage under stenen igen
Jenter er og bliver jenter i alle lande, uanset hvor på
kloden man møder kvinder, er der flest af de dejlige,
lækre og attråværdige

MVH
Henning

Fra : Bubbles

Dato : 04-06-03 01:37

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

> Kryb tilbage under stenen igen
> Jenter er og bliver jenter i alle lande, uanset hvor på
> kloden man møder kvinder, er der flest af de dejlige,
> lækre og attråværdige

Meget hyggelig (og idealistisk) sagt, men man må vel innrømme at noen lands
jenter faller bedre i smak enn andre lands jenter?

Marianne

Fra : Per Moreau

Dato : 04-06-03 14:22

> Meget hyggelig (og idealistisk) sagt, men man må vel innrømme at noen
lands
> jenter faller bedre i smak enn andre lands jenter?
>
> Marianne

Nå ja, hvis man tænker på Zdenka Podkapova fra Tjekkiet, så
er hun da en dejlig sild iforholdet til mange danske kvinder
Right guys ? Indrøm bare

Mvh
Per M.

Fra : Paul

Dato : 16-06-03 13:11

Per Moreau skrev i meddelelsen <_KScnZGqrJ8RbkCjXTWcpg@giganews.com>...

> [...]
>>

>Nå ja, hvis man tænker på Zdenka Podkapova fra Tjekkiet, så
>er hun da en dejlig sild iforholdet til mange danske kvinder

Nåååå, hende skakspilleren?!

--
Med venlig hilsen:

Paul

paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk

Udelad "slettes." når du svarer direkte på en besked.

Fra : Paul

Dato : 16-06-03 13:16

Bubbles skrev i meddelelsen ...

>"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

>Meget hyggelig (og idealistisk) sagt, men man må vel innrømme at noen lands
>jenter faller bedre i smak enn andre lands jenter?
>
>Marianne

Nogle landes kvinder er opdraget på en sådan måde, at de ikke kaster sig i
grams på den første date.
Andre landes kvinder er opdraget på en sådan måde, at de undres når en mand
ikke får lyst til det frække bare hun vrikker lidt med bagdelen, knapper
blusen lidt op og lader sit lange hår hænge løst.

Nogle landes kvinder falder bedre i min smag end andre landes kvinder - ja!

Fra : Bubbles

Dato : 04-06-03 01:37

Fra : PerX ...

Dato : 04-06-03 18:07

In article <3edd32ea$0$97170$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...

> Kryb tilbage under stenen igen
> Jenter er og bliver jenter i alle lande, uanset hvor på
> kloden man møder kvinder, er der flest af de dejlige,
> lækre og attråværdige

Det kommer vel an på hvor desperat man er? *G*

Fra : Henning

Dato : 04-06-03 21:17

PerX ... wrote:
> In article <3edd32ea$0$97170$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
> h2m@madsen.mail.dk says...

> Det kommer vel an på hvor desperat man er? *G*

Nej, men om man er åben for det dejlige derfindes

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 04-06-03 21:35

In article <3ede53b2$0$97249$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...

> Nej, men om man er åben for det dejlige derfindes

Så er det vel ikke dejligt men bare generel accept?