God Påske!
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 17-04-03 12:23

(Nå, skulle vi lige for en god ordens skyld ønske hinanden go' Påske
herinde?)

Jeg vil ønske jer alle sammen en rigtig god (og forhåbentlig varm!) Påske!

Anders Peter Johnsen

Fra : Niels Peter

Dato : 17-04-03 12:27

Anders Peter Johnsen wrote:
> (Nå, skulle vi lige for en god ordens skyld ønske hinanden go' Påske
> herinde?)
>
> Jeg vil ønske jer alle sammen en rigtig god (og forhåbentlig varm!)
> Påske!

Jamen tak i lige måde

--
Niels Peter

Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 17-04-03 12:28

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> wrote in

> Nå, skulle vi lige for en god ordens skyld ønske hinanden go' Påske
> herinde?)
>
> Jeg vil ønske jer alle sammen en rigtig god (og forhåbentlig varm!)
> Påske!

Tak, og i lige måde.

--
Venligst Lars

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 17-04-03 21:20

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Anders Peter Johnsen
>
> God ide God påske til dig og din Familie må den opstandene Jesus være med
jer.
--
Med kærlig hilsen fra Børge.
http://www.nydheder.subnet.dk/ min hjemmeside

Fra : Andreas Falck

Dato : 17-04-03 22:10

Anders Peter Johnsen anderspj@mail.dk skrev dette:

> (Nå, skulle vi lige for en god ordens skyld ønske hinanden go' Påske
> herinde?)
>
> Jeg vil ønske jer alle sammen en rigtig god (og forhåbentlig varm!)
> Påske!

Tak skal du have, og i lige måde - Og til alle andre i denne gruppe

mvh
Andreas

Fra : Dennis Enøe

Dato : 19-04-03 08:28

I lige måde til dig og alle andre

Dennis

Fra : Odd-Arild Knutsen

Dato : 19-04-03 17:57

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> skrev i melding
> (Nå, skulle vi lige for en god ordens skyld ønske hinanden go' Påske
> herinde?)
>
> Jeg vil ønske jer alle sammen en rigtig god (og forhåbentlig varm!) Påske!

Ja, men vi ortodokse feirer ikke påske ennå

mvh
OAK

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 19-04-03 18:16

"Odd-Arild Knutsen" <oaknutse@online.no> skrev i en meddelelse
newsfoa.5276$b71.83157@news4.e.nsc.no...

> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> skrev i melding

Påske!

> Ja, men vi ortodokse feirer ikke påske ennå

Nåja, ups! Men så er jeg lidt på forkant!

Anders Peter Johnsen