Kamp mellem Flemming Antoni og Gitte Jonss~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-04-03 22:36

"TENNESEE WALTZ" GIVER "DE NÆRE TING" KAMP TIL STREGEN

Det bliver lidt af en gyser hvilken melodi der klarer at komme ind på
Dansktoppen på lørdag, hvis de da ikke begge kommer ind. Det drejer sig
nemlig om to gode gamle melodier, nemlig "Tennesee Waltz" med den "måske"
nye komet på stjernehimlen Gitte Jonsson og "De nære ting" med Flemming
Antoni. To melodier som begge er goe gamle. Det er danskerne jo vilde med,
så det har sjældent været så spændende.

Dansktoppen.subnet (Danmarks internet-musikinformationsside) har siden i
lørdag haft internetafstemning for at måle hvilke af de 4 boblere som
danskerne helst vil have ind. Til at starte med stod det 50-33 til fordel
for "De nære ting", men nu i aften står det kun 44-36, så måske når det at
vende.

Jeg vil foretrække at "Tennesee Waltz" kommer ind på hitlisten. Hvilken
foretrækker i?

Hilsen Åge

Fra : Peter Juhl

Dato : 16-04-03 22:39

Åge Halldorsson wrote:

> Jeg vil foretrække at "Tennesee Waltz" kommer ind på hitlisten. Hvilken
> foretrækker i?

"The Sound Of Silence"

/Peter

Fra : Lars Raaby

Dato : 17-04-03 12:30

Peter Juhl skrev bl.a.:

> "The Sound Of Silence"

LOL

/Lars
--
Mød SHU BI DUA til
Rødkjærsbro Open Air

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-04-03 08:14

Lars Raaby <No_Antivirus@raaby.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e9e9020$0$141$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> LOL

_______

HVAD MENER FOLK? - det ved vi kl. 11

Ja, så er det kl. 11 at det afsløres om danskerne lader Gitte Jonsson får
succes med sin Tennesee-sang. Om hun kan gøre Birthe Kjær kunsten efter.

Hilsen Åge

Fra : GSJ

Dato : 19-04-03 08:46

> [...]
> succes med sin Tennesee-sang. Om hun kan gøre Birthe Kjær kunsten efter.

Ja, tænd for TV4 eller kAnal København. Jeg kan næsten ikke vente til kl.
11....det bliver sååå spændende...
Hvad folk mener? Personligt synes jeg at alle dansktoplyttere burde skydes
ved daggry. Incl. dem der laver lortet.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 19-04-03 12:34

> Jeg vil foretrække at "Tennesee Waltz" kommer ind på hitlisten. Hvilken
> foretrækker i?

Flemming Antony!!

Med lidt held kan vi så slippe for ham her i Brønshøj, hvor han forsøger at
drive lokalavis. Magen til journalistisk klamhuggeri finder vist ikke sin
mage - det skulle da lige være på dansktoppen.

Claus