nVidia GeForce MX460 og blå skærm på TV-ou~
Fra : Carsten Poulsen

Dato : 16-04-03 21:35

Jeg opdaterede min driver på grafikkortet fra ver. 40.72 til 43.45, som er
den nyeste. Efter dette er der udelukkende blå skærm på TV-out. uanset
hvilket opløsning, TV-system osv. man bruger.

Andre der har haft dette problem?

/Carsten

Fra : Mugge

Dato : 18-04-03 14:49

"Carsten Poulsen" <cp@sex.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den nyeste. Efter dette er der udelukkende blå skærm på TV-out. uanset
> hvilket opløsning, TV-system osv. man bruger.

Hej.
Jeg havde det samme problem som dig, bare på et GeForce2 Ti kort. Jeg valgte
at gå tilbage
til driver version 41.80. Det er som om den ikke finder TV-out'et. Har ikke
haft andet end problemer med den driver. (43.45)

Mugge