Augustins bekendelser, link ønskes
Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 16-04-03 20:55

Kære gruppe

Nu har jeg ledt den halve aften uden held efter "Augustins bekendelser" som
tekst (på dansk) på nettet. Er der nogen, der kunne være så rare at give
mig et link til dette, så ville jeg blive glad.

På forhånd tak

Venlig hilsen
Lars Pedersen

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 16-04-03 21:40

"Lars M. Pedersen" <Lars@NOSPAMtyf.dk> skrev

> [...]
give
> mig et link til dette, så ville jeg blive glad.

Mig bekendt findes bekendelserne ikke på nettet i en dansk udgave.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Vidal

Dato : 16-04-03 23:34

"Lars M. Pedersen" <Lars@NOSPAMtyf.dk> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg ledt den halve aften uden held efter "Augustins bekendelser" som
> tekst (på dansk) på nettet. Er der nogen, der kunne være så rare at give
> mig et link til dette, så ville jeg blive glad.

Kan du bruge den på engelsk ligger den på:

<http://www.ibiblio.org/gutenberg/cgi-bin/sdb/t9.cgi/t9.cgi?entry=3296&full=yes&ftpsite=http://www.ibiblio.org
/gutenberg/>

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 16-04-03 23:40

"Vidal" <vidal@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:iTkna.19140$y3.1765873@news010.worldonline.dk...

> "Lars M. Pedersen" <Lars@NOSPAMtyf.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du bruge den på engelsk ligger den på:

Det her link er vist lidt nemmere:

http://www.ibiblio.orgetext02/tcosa10.zip

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 17-04-03 11:40

"Vidal" <vidal@worldonline.dk> wrote in

> Kan du bruge den på engelsk ligger den på:
>
> <http://www.ibiblio.org/gutenberg/cgi-bin/sdb/t9.cgi/t9.cgi?entry=3296&
> full=yes&ftpsite=http://www.ibiblio.org /gutenberg/>

Jeg takker. Så må læsningen tage den tid den tager

og ellers et særdeles interessant link

--
Venligst Lars