Andet multimedie
bentjuul 3670
Jasc Media Center
Fra : Kim Larsen

Dato : 16-04-03 16:43

Hej i gruppen

Jeg har Jasc Media Center (billed-browser) og den volder mig lidt problemer.
Jeg sad og kiggede nogle billeder igennem og fik så den ide at ville
konvertere nogle af dem til tif-format, det gik også meget godt, lige ind
til jeg skulle se dem med programmet selv, så skal jeg ellers love for jeg
fik sved på panden. Jeg har poste et screen-shot i dk.binaer under tif, så i
kan se hvad jeg mener.
Når jeg så åbner de samme billeder i Photoshop, så er der ikke noget galt,
så er det fine billeder. Så er det, er det Media Center der mon ikke formår
at vise de billeder den selv laver, er der forskel på tif-filer eller hvad
kan det være. Det skal dog siges at der er andre billeder på min maskine der
er i tif, og dem kan Media Center godt vist pænt og ordentligt.

Kim Larsen