Fornyelse af campingpas
Fra : Johnny Ravn

Dato : 16-04-03 14:49

Hej.
Hvordan fornyer jeg mit campingpas?

/Johnny

--
Denne mail er scannet med Norton Antivirus 2002 !

Fra : Jens og Sanne

Dato : 16-04-03 15:34

hej
den første campingplads, du besøger kan fornye dit campingpas.

Fra : ds23

Dato : 16-04-03 16:22

Hej.
Må jeg komme med et nyt spørgsmål i denne tråd?.

Jeg ved godt man skal have et gyldigt camp.pas
p.g.a. forsikring o.s.v.

Er det lovbefalet?. Og hvem har besluttet dette?.

Kender nogen også til reglerne for camp.pladsejerne?.
m.v.h.
steen

http://www.kandu.dk/

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 19-04-03 22:45

ds23 <ds23.news@kandu.dk> skrev i

> Jeg ved godt man skal have et gyldigt camp.pas
> p.g.a. forsikring o.s.v.

Ja.

> Er det lovbefalet?. Og hvem har besluttet dette?.
>
> Kender nogen også til reglerne for camp.pladsejerne?.

Jeg ved, at en campingpladsejer lovmæssigt er forpligtet til at have navn og
adresse på samtlige enheder på sin plads.

Jeg mener derimod ikke, at det er givet ved lov, at campingpladserne skal
registrere navn og adresse ved modtagelse af campingpas. Derimod mener jeg,
at samtlige lovlige campingpladser i Danmark for mange år siden har lavet en
aftale med Campingrådet om, at de alle skal sælge/modtage campingkort.
Derved har pladsejeren en (evt. ekstra) ansvarsforsikring på gæsterne og
Campingrådet er sikret en indkomst.

--
Venlig hilsen
Ida Maria Kiefer

Fra : ds23

Dato : 23-04-03 17:41

"Ida Maria Kiefer" skrev d. 19-04-03 22:45 dette indlæg :
> [...]
> aftale med Campingrådet om, at de alle skal sælge/modtage campingkort.
> Derved har pladsejeren en (evt. ekstra) ansvarsforsikring på gæsterne

Hej Ida Maria.
Tak for dit svar.
Jeg skrev mit indlæg p.g.a. Den camp.plads hvor min camp.vogn er om
vinteren, vil pladsejeren ikke belaste sine gæster økonomisk ved at
udstede camp./pas/årsmærker.
Men han bliver jo nok til at bide i det sure æble, hvis han vil have
sommergæster. (pladsen er en helårs)

¨--
Venlig hilsen
god camp.sæson.
steen

http://www.kandu.dk/

Fra : Joergensen

Dato : 17-04-03 11:30

Behøver man i det hele taget et campingpas 'Sydpå'
(Italien,Frankrig)
Vi har været der nogle gange, men uden at ha' nogen
fornemmelse af, at det er nødvendig med campingpas.
Så, i år regner jeg ikke med at forny passet.
Vi skal til Frankrig.

Fra : driver

Dato : 23-04-03 16:45

Hvis du ikke har campingpas vil du ofte i udlandet skulle deponere dit
rejsepas på campingpladsens kontor.
mvh
driver