Godkendelse af carport
Fra : Surfing Alf Thomsen

Dato : 22-03-01 23:24

Findes der mon et sted på nettet hvor man kan hente en "standardformular"
til når man skal søge om godkendelse sin carport hos kommunen fordi jeg går
i tanker om at sælge hus og så ville jeg godt have det hele på det rene
inden!
En carport som man jo har bygget for nogle år siden?

med venlig hilsen surfing@cool.dk Hundested

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 22-03-01 23:44

Surfing Alf Thomsen skrev:

>Findes der mon et sted på nettet hvor man kan hente en "standardformular"
>til når man skal søge om godkendelse sin carport hos kommunen fordi jeg går

Din kommunes hjemmeside?
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.

Fra : Tom C.K.

Dato : 23-03-01 08:36

> Din kommunes hjemmeside?

Ja - eller herunder:
http://www.netborger.dk/blanketter/blanketter_ejendom.asp#

-Så slipper Surfing Alf Thomsen nemlig for at skulle indtaste en PIN-kode i
Hundested

Så vidt jeg kan se, er det reglementet fra 1998, du skal hente og udskrive
(kræver Acrobat Reader, men den har du sikkert allerede).

Tom (Ølsted)

Fra : Surfing Alf Thomsen

Dato : 23-03-01 11:19

Ja det har jeg. mange tak for hjælpen!! til jer begge.

Tom C.K. <tomck@post8.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:99eucv$atf$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 23-03-01 16:23

> [...]
> inden!
> En carport som man jo har bygget for nogle år siden?

Under 10 kvm og mindst 2,5 m fra skæl, skal den ikke godkendes. Mellem 10 og
50 kvm skal du anmelde byggeriet (det skulle sådan set have været gjort
inden, men det er jo lidt sent at tænke på nu). Over 50 kvm skal du have en
byggetilladelse, og den får du normalt ikke "på bagkant".

Mvh Maria