Lapning af Trilaminatdragt
Fra : lpp

Dato : 16-04-03 12:28

Hey NG

Har lige fået første hul i min trilaminatdragt, men er lidt usikker på
hvordan den skal lappes på den rigtige måde.

Håber på et par gode tips fra jer.

Bedste hilsner

Lars

(Hullet kommer af en ridse, hvor ca 3-4 mm af denne ridse er gået helt
igennem, så der er hul. Der er ikke syninger omkring hullet - dragten er en
Ursuit Heavylight)

Fra : Mads Madsen

Dato : 16-04-03 12:50

lpp wrote:
> Har lige fået første hul i min trilaminatdragt, men er lidt usikker på
> hvordan den skal lappes på den rigtige måde.

Rens området omkring ridsen med acetone på begge sider. Giv det så et lille
lag aquasure. Brug mest på bagsiden, da det ikke kan ses. Det holder uden
problemer hvis hullet ikke er for stort. Ellers på du også sætte en lap
(trilaminat, spørg hos din dykkershop) fast på bagsiden.

Det har virket fint for mig.

Mvh.
Mads

Fra : lpp

Dato : 16-04-03 13:24

Kort og præcist - helt perfekt!
Tak!

Bedste hilsner
Lars

(hvorfor er der så meget snak om at trilaminat er svære at reparere?)