Revisor i kbh-området
Fra : Michael Stoltenborg

Dato : 16-04-03 11:41

Hej

Jeg søger en revisor til at gennemgå min udvidede selvangivelse. Jeg har et
lille enkeltmandsfirma uden de store aktiviteter i. Jeg har selv lavet
årsregnskabet, så det burde kunne kigges igennem på kort tid.

Jeg bor på østerbro i kbh, og leder efter en ikke alt for dyr revisor.

Michael

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 16-04-03 18:20

"Michael Stoltenborg" <ms@3-pac[nospam].dk> wrote:

> [...]
> årsregnskabet, så det burde kunne kigges igennem på kort tid.
>
> Jeg bor på østerbro i kbh, og leder efter en ikke alt for dyr revisor.

Brian V. Nielsen
addea
70200768
bor på Chr.havn og virker meget fornuftig.
Svjh under 500 / time.

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 16-04-03 19:50

Michael Stoltenborg wrote:

> [...]
> årsregnskabet, så det burde kunne kigges igennem på kort tid.
>
> Jeg bor på østerbro i kbh, og leder efter en ikke alt for dyr revisor.

Hvis du kun stiller det krav, får du for lidt, uanset hvad du betaler

Skal der lidt gods i både skatterådgivning og driftsmæssige muligheder,
og især kombinationen, bør du mindst få hele din privatøkonomi incl.
firmaet's set efter, da det normalt er i grænseområderne, der ligger
problemer / muligheder.
(Og så er det iøvrigt et krav fra skattevæsenet, at der skal laves en
kapitalforklaring, dvs netop en total opgørelse af din økonomi, incl.
private poster, men det kræves mest, når der er mistanke om noget)

Vi opererer i prisklassen 3 - 5.000 kr plus moms for en førstegangsopgørelse
med alt inclusive, med klar melding, hvis det ikke holder fremover.

Og det er i Silkeborg, men postvæsenet fungerer, men vær forberedt på, at
mine krav til bilagsmateriale er umættelig

Men ellers kontakt et par stykker lokalt efter tlf bogen, og få en fast
pris.
Men få hele din økonomi tjekket.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : morten sorensen

Dato : 20-04-03 11:07

"Erik G. Christensen" <egc@FJERNpost1.tele.dk> wrote in message

> Vi opererer i prisklassen 3 - 5.000 kr plus moms for en
førstegangsopgørelse
> med alt inclusive, med klar melding, hvis det ikke holder fremover.

Er det generelt dyrest første gang ? Jeg står nemlig og skal til det for
anden gang og overvejer da om jeg selv skal prøve for at spare de DKK 3.5k
jeg afleverede sidste år [hvor jeg godt nok havde løn-, retssag- og
firma-indkomst].

morten sorensen