JList ???
Fra : LiFo

Dato : 16-04-03 11:14

jeg har en vector med nogle Site objekter i
da jeg tilføjer vectoren til min jliste så får jeg nogle mærkelige navn i
listen

er der en måde så man kan bestemme hvad der kommer til at stå i listen ??

det som jeg gør er

jListSites.setListData(siteVector);

efter jeg har tilføjet vectoren til listen
så kommer der kun
Site@14e0873

og lignende i min liste

Venlig hilsen
LiFo

Fra : Robert Larsen

Dato : 16-04-03 11:39

LiFo wrote:
> [...]
>
> det som jeg gør er
>
> jListSites.setListData(siteVector);
>
> efter jeg har tilføjet vectoren til listen

Prøv at overstyre 'public String toString()' metoden i Site klassen.
Hvis den returnerer, hvad der skal stå, så virker det sikkert. Jeg har
ikke prøvet men 'Site@14e0873' lyder som det, der som default
returneres, hvis toString() ikke er overstyret.

VH
Robert

Fra : LiFo

Dato : 16-04-03 11:42