kåberep. repost please
Fra : klaus nielsen

Dato : 16-04-03 10:05

hej
min kåbe på vifferen er revnet et par steder efter at den væltede ned af
sidestøttebenet
men der var en der skrev noget om noget med noget tagrende lim osv. er der
en der har det liggende og vil være venlig at reposte det ? enten i gruppen
eller på min mail
på forhånd tak

-- mvh
klaus nielsen
klaus_nielsen@tdcspace.dk
vfr750 og xl600r og hæmorider

Fra : Armand

Dato : 16-04-03 11:20

klaus nielsen <klaus_nielsen@tdcadsl.dk> skrev i en
> [...]
> men der var en der skrev noget om noget med noget tagrende lim osv. er der
> en der har det liggende og vil være venlig at reposte det ? enten i

Brug Google til at søge blandt gamle indlæg - "tagrendlim" burde kun medføre
relevante hits!
Link:
http://groups.google.com/groups?hl=da&q=dk.fritid.motorcykel

--
Armand.

Fra : klaus nielsen

Dato : 16-04-03 23:10

> Brug Google til at søge blandt gamle indlæg - "tagrendlim" burde kun
> [...]
tak
lige præcis hvad jeg søgte..

mvh
klaus nielsen
klaus_nielsen@tdcspace.dk
vfr750 og xl600r

Fra : J.C.Kløve

Dato : 16-04-03 11:54

I tråden: 3e9d1cbc$0$146$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Skrev klaus nielsen :
> [...]
> men der var en der skrev noget om noget med noget tagrende lim
> osv. er der en der har det liggende og vil være venlig at reposte

http://www.albertsmc.dk/

Service --> plastic

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : SØREN F. NIELSEN

Dato : 17-04-03 23:43

En Gode ting er at ligge to lage glasfiber på bagsiden så det ikke revner
igen

Husk dog at slibe med grov sandpapir først

Mvh Søren