Cd-ex problem v. ripping af "partial track~
Fra : Susanne

Dato : 16-04-03 07:37

Robbie Williams' sidste nummer på "Sing When You're Winning" er 28 minutter
langt. Det ønsker jeg at forkorte til ca. 3;54, men problemet er, at jeg
ikke kan finde ud af hvad jeg skal gøre for at filen kommer til at ligge i
den rigtige folder (Robbie Williams\Sing When You're Winning). Den lægger
sig derimod som en selvstændig fil i "musik"-mappen hverken med info om
artist eller album.

Hvad gør jeg forkert???

På forhånd tak og med venlig hilsen
Susanne.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 17-04-03 17:54

"Susanne" <klmn2000@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> den rigtige folder (Robbie Williams\Sing When You're Winning). Den lægger
> sig derimod som en selvstændig fil i "musik"-mappen hverken med info om

Er det ikke ligemeget? Du kan jo bare selv flytte filen det rigtige sted hen
bagefter. Ellers har CD-ex nok mulighed for at vælge "destination directory"
eller noget i den stil.

-Sune