Problemer med Dragonsub 100 lygte, kan du ~
Fra : Jens

Dato : 16-04-03 07:13

Jeg har en Dragonsub 100 lygte, som jeg ikke kan huske, hvor afbryderen ikke
længere vil slukke. Har nogen erfaringer med reperation af den slags, eller
med, hvor man kan få det gjort (jeg kan ikke huske, hvor jeg købte den, så
jeg kan ikke en gang gå ned i butikken og spørge)?

Fra : Hallgeir Revhaug

Dato : 16-04-03 10:56

"Jens" <jens@blicher-schroeder.dk> skrev i melding
> [...]
> med, hvor man kan få det gjort (jeg kan ikke huske, hvor jeg købte den, så
> jeg kan ikke en gang gå ned i butikken og spørge)?

*** Er det den gamle type med plast-hovede?

Hjelper deg mere enn gjerne hvis du tar kontakt.

mvh
Hallgeir Revhaug
Dragonsub Scandinavia

Fra : Flemming Rubini

Dato : 16-04-03 11:36

Jens <jens@blicher-schroeder.dk> wrote:

> [...]
> med, hvor man kan få det gjort (jeg kan ikke huske, hvor jeg købte den, så
> jeg kan ikke en gang gå ned i butikken og spørge)?

Aquasport i St. Kongensgade har haft den?

vh Flemming Rubini