[VB6] Minimize på form
Fra : Johnny E Jensen

Dato : 15-04-03 21:20

Hej

Sikkert noget meget banalt - men volder problemer her ved mig...
Har en MDIForm med 2 MDIChild forms på den.
Jeg har i MDIForm_Resize lavet en rutine der resizer de 2 Child's når jeg
ændre på størrelsen af MDIFormen. Det virker også med Maximize og
Gendan..Men når jeg klikker Minimize får jeg en fejl, fordi nogle af de
kontroller der er placeret på Child's for height=(mindre end 0) dette løser
jeg med On error resume next...
Men når jeg klikker i statusbar for at gendanne MDIFormen har mine 2 Child's
fået en meget lille højde og disse bliver ikke gendannet HVORFOR IKKE???
Det jeg er ude efter - hvordan kontrolleres der mod 'click i windows
taskfield' så jeg kan tvinge en resize)

Mvh - Johnny

Fra : mhabio

Dato : 16-04-03 16:54

Smid denne ind øverst i resize eventen:

If Me.WindowState = vbMinimized Then Exit Sub

Mikkel