væltet gsx-r 600
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 15-04-03 21:12

Hey der...
Det lykkedes min kammerat her til aften at vælte med sin suz. Det virker
ikke som om at der er sket noget. (han stod heligvis stille da benene gav
efter..) Men den er begyndt at prutte og ikke ville tage gassen ordentligt
for derefter at gå ud igen..
Nogen der har oplevet det samme??
Hvad gør man ved det?
Jeg går ud fra at det er noget af benzen der er løbet ud af systemet, men
det hjalp ikke noget at give den noget tæsk... -Hvilket jeg forestiller mig
ville være den hurtigste løsning mod "luft" i systemet.
What to do???

Oliver Bruchhaus.

Fra : Morten dahl

Dato : 15-04-03 21:51

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mig
> ville være den hurtigste løsning mod "luft" i systemet.

hvis det sker i rullende tilstand kan det være trykslangerne fra Ram-air
boksen til Karbunaderne, hvis disse ikke sidder på er alt over 50km/t en
umulighed.

(og hvem sagde ramair først virkede ved 200+)

-
Morten Dahl
Gixxer XXX -The Funky Style

Fra : Peder

Dato : 16-04-03 08:08

On Tue, 15 Apr 2003 22:50:42 +0200, "Morten dahl"
<nyheder@dahl.mail.dk> wrote:

> [...]
>
>hvis det sker i rullende tilstand kan det være trykslangerne fra Ram-air
>boksen til Karbunaderne, hvis disse ikke sidder på er alt over 50km/t en

Eller måske snavs i brændstoffilteret?
Måske er bundslammet hvirvlet op og røg med benzinen.
Det kan give et lignende mønster.
Under alle omstændigheder er den bedste tuning af MC rensning af
brændstoffilter
Jeg kendte en gang en gut der nær havde fortrudt salget af sin GSXR
750 efter at have prøvet den med rent luftfilter...
Apropos - Morten hvad bliver det til?

--
Peder
SGSXR750 (http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=44)

Fra : Ksa

Dato : 16-04-03 06:27

> [...]
mig
> ville være den hurtigste løsning mod "luft" i systemet.
Det kunne også være at et tændrør er druknet da den lå på siden og det der
efter er stået af.
( Det har jeg nemlig prøvet selv for 3 år siden

Kurt Duc.900SL II