Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Kun film på den ene skærm?
Fra : Quadro

Dato : 15-04-03 19:09

Jeg har siddet og rodet lidt med Tv-out.

Har installeret de nyeste drivere fra Nvidia og skal til og se film på
Tv'et.

I indstillingerne for Nview har jeg valgt "klon" så der både er et billede
på computerskærmen og på Tv-et. Det gør det lidt nemmere når tv'et står ude
i stuen.

Men når jeg starter filmen med WMP9 er feltet hvor filmen skal være sort.
Vel og mærke på tv-skærmen inde i stuen. Filmen kører på computerskærmen.
Jeg har så fundet ud af at filmen kun vises på den skærm man vælger som den
"primære skærm".

Vælger jeg tv-skærmen som den primære skærm, kommer filmen frem på tv'et. Er
der ingen måde at se selve filmen på begge skræme samtidig?

Jógvan Lindenskov

Bemærk venligst: Det er kun selve film-billedet der mangler, på en af
skærmene. IKKE selve tv-out signalet. Windows osv. kører fint på begge
skærme.

Fra : Aksel Spandet

Dato : 15-04-03 19:23

Hej

> der ingen måde at se selve filmen på begge skræme samtidig?
Ja.... Du skal gå ind i egenskaber for skærm.... avanceret.... så tryk på
fanebladet med dit grafikkort..... find overlay controls et sted.... og
ændre full sreen device til secondary.... klik ok ind til du er på skrive
bordret.....

Så skulle der være billede på tv'et også.....

Mvh
Aksel

Fra : RpR

Dato : 15-04-03 22:13

> [...]
> bordret.....
>
> Så skulle der være billede på tv'et også.....

Så slår du bare filmen over på TV'et og ikke på monitoren. Eneste måde jeg
har fundet der virker så man kan se film begge steder er TV Tool.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine