tirsdagsmad 15.04.03
Fra : Martin Andersen

Dato : 15-04-03 18:23

æblejuicemarierenet kyllingebryster vendt i paprika, salt og peber med ris
og choronsovs

Fra : Kitti Egevang

Dato : 15-04-03 18:26

Sprødstegt ovnkylling med bagekartofler og grønt.
Hilsen Kitti.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 15-04-03 19:58

spaghetti med kødsovs stod menuen på her i huset

Bolette

Fra : Peter Løhde Svarre

Dato : 15-04-03 20:13

En traditionel gammel dansk ret:

Hønsefrikassé og chokoladebudding - hvad siger I så?

Hilsen
Peter

Fra : Lauridsen

Dato : 15-04-03 20:40

> æblejuicemarierenet kyllingebryster vendt i paprika, salt og peber med ris
> og choronsovs

Lyder da temmelig lækkert... Hvordan laver man det ? Jeg tænker mest på
marinaden og sovsen. Risene kan jeg vist godt finde ud af at koge

Mvh.
Lars

Fra : M. Andersson

Dato : 15-04-03 20:43

Dødsyge pizzaer fra den lokale.
CU
Morten

Fra : hansen

Dato : 15-04-03 21:00

Wok med grøntsager, nudler og kokosmælk.

Fra : Queenie

Dato : 15-04-03 21:24

Grovhakket medister med grønlangkål og brunede kartofler

http://www.kandu.dk/

Fra : Ole Stigaard

Dato : 15-04-03 21:18

Appelsin-gulerodssuppe og grillet polenta med soltørrede tomater,
oregano, parmesan & artiskokhjerter

Appelsin-gulerodssuppe:
500 g gulerødder
Løg, grofthakket
kartofler, grofthakket
smør
Simrer i 10 minutter

1 liter boullion
1 dl frisk appelsinjuice
frisk timian

Køger til alt er mørt

Suppen blendes

salt, peber

Cremefraiche til serveringen

Polenta:
200 g polenta
1 liter kogende vand
Polentaen røres i det kogende vand, der røres i ca. 5 minutter til
grøden 'slipper' gryden. Smages til med salt/ peber.
Parmesan, finthakkede soltørrede tomater, oregano, og artiskokhjerter
blandes i. (Evt også oliven...)
Det hele kommes i en form Ø ca. 30 cm. og køles ned.
Polentaen skæres i passende stykker, dryppes med god olivenolie og
grilles gylden.

Erdinger Hefe Weizen går fint hertil -både den alm. og 'dunkel'

God appetit.

Ole S

P.S.: Hvis I mener jeres mad er inspirerende, hvad så med at skrive
opskriften? Der er ikke meget inspiration for mig i en overskrift
alene...?!

Fra : Morten Lidegaard

Dato : 15-04-03 21:47

Strimler af kalveculotte i stuvede sølvbeder med spaghetti og grøntsager,
samt "ostebrød"...

Fra : zcully

Dato : 15-04-03 22:03

"Martin Andersen" <15andersen@telia.com> wrote in message
> æblejuicemarierenet kyllingebryster vendt i paprika, salt og peber med ris
> og choronsovs

Pitabrød som jeg så kan have resterne af, med på arbejde imorgen

/Zcully

Fra : MP Jakobsen

Dato : 15-04-03 22:06

Lasagne. Eksperimenterede lidt. Mindre hakket tomat på dåse, mere puré og
mindre kød. Den bliv mere fast og havde væsentligt mere smag end den jeg
plejer at lave. Det er nu meget godt ikke at holde sig til den samme
'opksrift' hver gang.

MP

Fra : stinne-rune

Dato : 15-04-03 22:30

Hjemmelavet koldskål med kammerjunkere og jordbær.

---

Fra : HHIST

Dato : 16-04-03 07:49

Farsbrød med bacon og æblefyld hertil ris grønsager chilisovs og
hvidløgsflutes
Finn

Fra : Padmé Amidala

Dato : 16-04-03 07:25

Svinekam stegt i grillen med masser af hvidløg
Hjemmelavet agurksalat
kartofler
og chili/hvidløg dressing

Padmé Amidala

Fra : Nette

Dato : 16-04-03 08:00

"Martin Andersen" skrev i en meddelelse
> æblejuicemarierenet kyllingebryster vendt i paprika, salt og peber med ris
> og choronsovs

Pastasalat m. skruer, gulerødder og ærter, vendt i lidt olie tilsat
friskhakket hvidløg, salt, peber, oregano.
Pestoflutes
Dertil ovnstegte kyllingestykker til dem, der spiser kød og vegetarbøffer
til dem der ikke gør.

Nette

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 16-04-03 08:43

"Martin Andersen" <15andersen@telia.com> skrev i en meddelelse
> æblejuicemarierenet kyllingebryster vendt i paprika, salt og peber med ris
> og choronsovs

Taco's med salat, agurk, tomat, majs, ærter, ost, hakket oksekød, dressing
og masser af chili. Dertil en god rødvin....

/Renate

Fra : Herb

Dato : 16-04-03 09:32

Grønne Tagliatelle al ragu
Hjemmebagt brød med oliventampanade
Citronsorbet m champagne

/Herb

Fra : Jesper

Dato : 16-04-03 11:02

Svinemørbradbøffer med svampe/gorgonzola sauce og ris til