køleprofil
Fra : minibyb

Dato : 15-04-03 18:11

hej ng

jeg er lige midt i at samle zm80a-hp køler til mit radeon 9500pro men
hvordan får man lettest den originale køleprofil af??

på forhånd tak

Fra : minibyb

Dato : 15-04-03 19:58

> jeg er lige midt i at samle zm80a-hp køler til mit radeon 9500pro men
> hvordan får man lettest den originale køleprofil af??
>

> på forhånd tak

jeg er godt klar over man skal klipse den af men den sidder sgu stramt?

Fra : Thomas Hansen

Dato : 16-04-03 00:30

On Tue, 15 Apr 2003 20:57:34 +0200, minibyb <minibyb@vip.cybercity.dk>
wrote:

> jeg er godt klar over man skal klipse den af men den sidder sgu stramt?

Hjælper vold ikke... brug da mere vold

/Thomas

Fra : Hellfire

Dato : 16-04-03 04:37

Næh, nej. Man skal aldrig bruge vold.......... tag en større hammer :)

"snip"