Service på Aprilia Rally
Fra : Henrik

Dato : 15-04-03 17:29

Har lige bestil service til min Aprilia Rally. Den har kørt 18000 km. (Jeg
købte den brugt). Jupiter cykler i Lyngby spurgte om det skulle være det
lille service til 360 kr. eller det store til omkring 1200-1300 kr. (Det er
første gang jeg bestiller service, og jeg synes 1300 kr. er ret meget)!

Hvad skal jeg vælge. Cyklen kører ok, men har lidt svært ved at komme op i
de høje omdrejninger uden at bruge chokeren! (Også under kørsel).

Mvh. Henrik

Fra : Kim Larsen

Dato : 15-04-03 17:51

"Henrik" <newsgroup@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad skal jeg vælge. Cyklen kører ok, men har lidt svært ved at komme op i
> de høje omdrejninger uden at bruge chokeren! (Også under kørsel).

Hvis det er første gang DU skal til service med den, så syntes jeg bestemt
du skal vælge den dyre del. Jeg ved så ikke hvad du får for de penge, men
det skulle ikke undre mig om du får nye ruller, olie og andet med, og så får
du også at vide hvad der eventuelt måtte være galt med den. Så jeg ville da
syntes du skal tage den dyre omgang. 18.000 km er lidt meget, og det er nu
tingene begynder at forfalde lige så stille.

Kim Larsen