Fifa 20002 - hovedstød
Fra : Emil Saksager

Dato : 15-04-03 16:09

Hvordan laver man hovedstød i Fifa 2002? Jeg har været inde og se på
www.fifa2002.com der står man bare skal trykke på A/S/D alt efter hvilket
hovedstød det nu er man vil lave.. Men lige meget hvor vildt jeg trykket
tæmmer de altid bolden..

Hvad gør jeg forkert??

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 15-04-03 18:00

> [...]
> hovedstød det nu er man vil lave.. Men lige meget hvor vildt jeg trykket

For det første er du 18.000 år foran :)

For det andet tror jeg at du skal være forholdsvis fri, når det gøres
(hvilket er halvsvært).

Sådan har det ihvertfald været de gange jeg har spillet det.

Fra : [: ::AaBFrEaK:: :] -~

Dato : 15-04-03 22:42

"Jacob Herold Nielsen" <jacob@boomtown.net.invalid> skrev i en meddelelse

> For det første er du 18.000 år foran :)
>
> For det andet tror jeg at du skal være forholdsvis fri, når det gøres
> (hvilket er halvsvært).
>
> Sådan har det ihvertfald været de gange jeg har spillet det.

Hej

Ja det er rigtig nok. Det er næsten umuligt at lave et hovedstød med 2 mand
omkring sig, og da du ofte har det så er det meget sjældent at du kan komme
op og "heade" =).

P.S Det er forresten blevet forbedret i Fifa 2003....

Fra : Lars Berg

Dato : 18-04-03 01:33

On Tue, 15 Apr 2003 23:42:13 +0200, "[: ::AaBFrEaK:: :] -- DK"
<superaab@FJERNDETTEsport.dk> wrote:

> [...]
>op og "heade" =).
>
>P.S Det er forresten blevet forbedret i Fifa 2003....

Ja bortset fra at man nu ikke kan heade i fri position i Fifa 2003.
Skod EA!

Fra : SonofonoS

Dato : 16-04-03 15:45

> [...]
> hovedstød det nu er man vil lave.. Men lige meget hvor vildt jeg trykket

Du skal ikke trykke på tasten - du skal holde den nede. Et godt trick er at
hvis du vil heade til bolden, skal du, lige efter bolden er sat i luften,
holde den tast nede som du vil bruge. A = bolden ryger op i luften - S =
header bolden i jorden til en medspiller - D = header mod mål. (Det kan godt
være jeg har byttet om på A og S. Det er længe siden).

En måde at score på hjørne er at skyde den indover, næsten lige midt i
feltet. Ligeså snart din spiller har skudt til bolden holder du D nede og
"rykker" mod målet.

Har virket for mig mange gange.

Håber det virker for dig

SonofonoS