Ruteforslag Kolding - Esbjerg
Fra : news.stofanet.dk

Dato : 15-04-03 16:30

Vi kommer ikke til at kunne følges med karavanen (afgang Kolding 11:30) på
torsdag.
Hvad rute skal vi vælge - motorvej er for sygt.
Hvordan lyder denne rute:

Lunderskov
Vejen
Brørup
Holsted
Nr Vejrup
Grimstrup
motorvej til briksbøl
Andrup
Uglvig

eller skal vi køre over Ribe? Lokalkendte må gerne komme med tips

Tony
(der forhåbentligt får nyt kædekit i morgen)

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 15-04-03 16:53

> Hvad rute skal vi vælge - motorvej er for sygt.
> Hvordan lyder denne rute:

Nu kan jeg ikke lige gennemskue den liste stednavne...

Men den gamle landevej er vel det mest oplagte ... omend også lidt
kedelig

/A

Fra : Ksa

Dato : 16-04-03 06:32

> [...]
>
> Tony
> (der forhåbentligt får nyt kædekit i morgen)
Den rute som du har beskrevte ville jeg nu også vælge.

Ikke mod Ribe der er alt bare fladt og ingen sving

Kurt Duc.900SL II som bor i Kolding

Fra : _

Dato : 20-04-03 08:08

> Kurt Duc.900SL II som bor i Kolding

Dejlig lyd du har der!!!
Du kommer ud af Haderslevvej nogle gang hvor jeg er på arbejde i
Folkekøkkenet. Det lyder godt!
Kender du den grønne Centauro - har set den et par gange, men aldrig hørt
den.

Tony