Hurtigt køb af udstyr! HVOR?
Fra : NK Rasmussen

Dato : 15-04-03 15:51

Hejsa NG.

Jeg står og mangler en Mars Trolly back og en mars Thermic evulotion (dame).
Det skal være nyt, men hvilken butik på Fyn eller i Jylland kan man hurtig
skaffe disse ting???? Måske også nogle links til steder på nette hvor de
forhandler Mars!

På forhånd Tak!

Venlig hilsen Kristian

Fra : Michael

Dato : 15-04-03 16:36

Hejsa !!

Prøv evt http://www.sportextreme.com
De forhandler Mares!!

Mvh
Michael
www.DiversNet.dk

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 15-04-03 16:58

Kan altid anbefale www.scubastore.com.
De havde i hvert fald dragten. De lever indenfor få dage.

Fra : Palle Hansen

Dato : 15-04-03 17:41

Overvej liiige den taske een gang mere....den er ikke meget værd, hjulene
knækker !!!

Det er lige før jeg sender dig min gratis !!!!

palle

Fra : jhyden

Dato : 15-04-03 20:39

"Palle Hansen" skrev d. 15-04-03 17:41 dette indlæg :
> [...]
hjulene
> knækker !!!
>
> Det er lige før jeg sender dig min gratis !!!!

Enig!
En taske er kun brugbar, hvis man skal rejse meget - efter min mening.
Eller kan du med fordel anskaffe dig en plastictønde eller en stor
firkantet plasticbalje - det vil din bil også blive gladere for.
Ellers vil jeg sige at hastværk er lastværk også med dykkerudstyr. Se
det, prøv det og overvej det endnu en gang inden du køber.
Johnny Hydén.

http://www.kandu.dk/