Black Hawk Down - hva' så?
Fra : // Overby

Dato : 15-04-03 15:36

Hejsa...

Jeg har lige gennemført Black Hawk Down - hvad skal jeg så lave. Kan man
hente nogle ekstra-kampagner ligesom i Ghost Recon? Jeg gider ikke sidde og
spille enkelte baner!

Ellers hvad skal jeg ellers købe....

Daniel

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-04-03 15:53

Har du spillet IGI2? Du kan jo evt. prøve demoen først:

http://www.avault.com/pcrl/demo_temp.asp?game=igi2

Sølle 124MB download ;). Eller find den på computerbladenes CD'er eller
DVD'er.

Fra : // Overby

Dato : 15-04-03 16:09

> Har du spillet IGI2? Du kan jo evt. prøve demoen først:

Ja, det holder slet ikke!

Daniel

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-04-03 16:31

"// Overby" <mailFJERN@FJERNoverbyhansen.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det holder slet ikke!

Hvad med Spearhead så? Add On til Medal of Honor: Allied Assault. Eller 007
James Bond: Nightfire?

Fra : // Overby

Dato : 15-04-03 17:06

> Hvad med Spearhead så? Add On til Medal of Honor: Allied Assault. Eller
007
> James Bond: Nightfire?

Been there, been there.....

Daniel

Fra : Dopedog

Dato : 15-04-03 16:08

> [...]
>
> Jeg har lige gennemført Black Hawk Down - hvad skal jeg så lave. Kan man
> hente nogle ekstra-kampagner ligesom i Ghost Recon? Jeg gider ikke sidde

Rainbow Six 3 - Raven Shield

Fra : // Overby

Dato : 15-04-03 17:06

> Rainbow Six 3 - Raven Shield

Been there.... Mand jeg har haft for meget fritid her på den seneste.... Oh
Dear Lord!

Daniel

Fra : Dopedog

Dato : 15-04-03 18:06

> Been there.... Mand jeg har haft for meget fritid her på den seneste....
Oh
> Dear Lord!

Ok ok ... så Vietcong

Fra : DWM

Dato : 15-04-03 16:26

> [...]
> hente nogle ekstra-kampagner ligesom i Ghost Recon? Jeg gider ikke sidde og

Spille det online mod andre? Det er meget sjovt på novaworld :)

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Fra : Per N

Dato : 15-04-03 19:03

On Tue, 15 Apr 2003 16:35:47 +0200, "// Overby"
<mailFJERN@FJERNoverbyhansen.dk> wrote:

> [...]
>hente nogle ekstra-kampagner ligesom i Ghost Recon? Jeg gider ikke sidde og

Red faction 2 er fedt og det kommer snart til lille danmark.

mvh Per
( som lige er hjemkommet fra Chicago med RF2 i bagagen )

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-04-03 18:50

"Per N" <nospam@invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Red faction 2 er fedt og det kommer snart til lille danmark.

Jeg synes ikke 1'eren var noget særligt.

Fra : Per N

Dato : 15-04-03 21:54

On Tue, 15 Apr 2003 19:49:54 +0200, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.com> wrote:
>Jeg synes ikke 1'eren var noget særligt.

1'eren var rimelig. 2'eren er bedre.
OK, det er da et totalt urealistisk FSP, men det er da en fed
blanding af Half Life og Aliens, tilsat lidt Total Recall og et
stænk Battletech.
Black Hawk down er min favorit for tiden, men RF2 er
slet ikke dårlig hvis man bare lige skal have et hurtigt fix.

mvh Per

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-04-03 21:25

> [...]
> Black Hawk down er min favorit for tiden, men RF2 er
> slet ikke dårlig hvis man bare lige skal have et hurtigt fix.

OK. Spiller næsten kun MoHAA online. Ville dog også gerne have fat i Black
Hawk Down. Må også se at komme lidt mere i gang med Spearhead online. Jeg
synes bare ikke Spearhead kører så flydende som MoHAA online. Suk.

Fra : kim

Dato : 15-04-03 18:07

"// Overby" <mailFJERN@FJERNoverbyhansen.dk> skrev
> Ellers hvad skal jeg ellers købe....

Helt klart Vietcong

http://www.vietcong-game.com/

mvh kim

Fra : // Overby

Dato : 15-04-03 18:24

Ahhh 2 stemmer på Vietcong - måske skulle man komme igang med det. Er det
udkommet - synes ikke jeg har set det på arbejdet endnu - måske tager jeg
fejl. Ellers er der kommet varer mens jeg var i kaffestuen - stor
sandsynlighed for det

Daniel

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 17-04-03 22:37

> [...]
>
> Jeg har lige gennemført Black Hawk Down - hvad skal jeg så lave. Kan man
> hente nogle ekstra-kampagner ligesom i Ghost Recon? Jeg gider ikke sidde

Begynd at spille multiplayer over nettet. Helst med venner, det er sjovest
:) Ellers kan Battlefield 1942 anbefales, og hvis du vil spille multiplayer
er der en rigtig fed mod til det: Desert Combat (www.desertcombat.com)!

Mvh.
Lars