Pegojt speedfight2 udstødning
Fra : Kim Larsen

Dato : 15-04-03 15:16

Hej rødder

Svoger har en pegojt Speedfight2, og der er udstødningen lige begyndt at
sige underlige lyde (thihihi), så han vil have sig en ny udstødning, og
gerne en der giver lidt mere krudt i røven. Han har et kit2 på dyret, så det
skal gerne passe til det.
Så er det, er der nogle orakler her der har en god ide til hvad han skal
have, og hvad sådan en "dims" koster ? Links vil være en god ting

Kim Larsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 21-04-03 10:22

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så er det, er der nogle orakler her der har en god ide til hvad han skal
> have, og hvad sådan en "dims" koster ? Links vil være en god ting

Er der virkelig ikke nogen der har nogle ideer til mit spørgsmål ?

Kim Larsen

---

Fra : H-J M

Dato : 21-04-03 20:52

> Er der virkelig ikke nogen der har nogle ideer til mit spørgsmål ?
Hans Kit 2.. Hvor mange ccm er det på?
Vil han have knæk eller en der ser lovlig ud?
Hvad må den koste?
Skriv lidt mere så kan det være vi kan svare på det

--
Mvh.
Hans-Jacob