Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pentax 33L
Fra : Arne Jensen

Dato : 15-04-03 15:06

Hejsa,
Hej,
jeg søger lidt hjælp til køb af digitalkamera som skal gives i gave.
Det skal bruges til ren amatørbrug som erstatning for et "alm." kamera.
Jeg tror de bl.a. kunne finde på at tage det med til en del koncerter,
hvorfor det gerne må være velegnet til dette - har bl.a. set nogle hvor
skærm og lince kan dreje i forhold til hinanden, det giver jo mulighed for
at stå og tage billeder i strækt arm (og se hvad man tager billeder af).
På denne baggrund har jeg fundet frem til et Pentax 33L som koster godt kr.
4.000 inkl. 128 Ram, Taske, Lader og batterier.
Er dette et fornuftigt køb til det brug og for de penge?
Håber på input da jeg selv er fuldstændig uvidende på dette område.
Hilsen
Arne

Fra : Lars [8210]

Dato : 15-04-03 16:59

Arne Jensen wrote:
> [...]
> Er dette et fornuftigt køb til det brug og for de penge?
> Håber på input da jeg selv er fuldstændig uvidende på

Hej Arne
Jeg kender ikke kameraet, men prisen er da vild -

Her er den til 2450 Dkr. incl. porto - dog kun med 16 MB CF.

http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=312299

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Arne Jensen

Dato : 15-04-03 17:45

Tak for info Lars ,

det er en besparelse på ca. 500 kr. da ramkort, taske og lader + batterier
er ca. 1200.

Hilsen

Arne

Fra : Arne Jensen

Dato : 15-04-03 17:54

Hej Lars *S*,

da jeg fik kigget nærmere på linket kunne jeg se det var til en tysk
hjemmeside. Normalt ville jeg ikke selv have noget imod at købe via en tysk
hjemmeside men da det drejer sig om en gave vil jeg foretrække at købe i Dk,
men tak for hjælpen.

Hører da gerne hvis andre kan finde en bedre pris end de 2.995 som jeg har
fået oplyst (og så "ekstraudstyr" som koster ca. 1200).

Og hører også utrolig gerne hvis nogen kan anmelde kameraet.

Fra : Lars [8210]

Dato : 15-04-03 19:01

Arne Jensen wrote:

> Og hører også utrolig gerne hvis nogen kan anmelde
kameraet.

> Hilsen
>
> Arne

Hej igen Arne