Total Annihilation 2
Fra : Per Nielsen

Dato : 15-04-03 14:34

Nogen der ved hvor man kan købe subject her i Danmark? Så billigt som muligt
selvfølgelig ;), det er jo et par år gammelt.

Fra : JH

Dato : 15-04-03 16:42

Per Nielsen wrote:
> Nogen der ved hvor man kan købe subject her i Danmark? Så billigt som
> muligt selvfølgelig ;), det er jo et par år gammelt.

Total Annihilation 2 udkommer først nov. 2004
Se her:
http://www.tothegame.com/game.asp?ID=1156

Total Annihilation (sci-fi) udkom i 1997 og
Total Annihilation Kingdoms (fantasy) i 1999,
det er nok sidstnævnte du kalder "2"

Jeg har Total Annihilation Kingdoms original
og vil evt gerne sælge det.

JH

Fra : Gismo

Dato : 15-04-03 16:42

"JH" <jh@no.spam> skrev i en meddelelse

> [...]
> Total Annihilation Kingdoms (fantasy) i 1999,
> det er nok sidstnævnte du kalder "2"
>
> Jeg har Total Annihilation Kingdoms original

Det første TA er stadig fedt - TA: kingdoms er en fejl der ikke burde være
lavet

Gismo

Fra : JH

Dato : 15-04-03 17:14

"Gismo" <none@none.dk> skrev i en meddelelse news:b7h97q$ekb$1@sunsite.dk...
> Det første TA er stadig fedt - TA: kingdoms er en fejl der ikke burde være
> lavet

Ikke helt enig, men det er nok fordi jeg ikke bryder
mig om sci-fi spil generelt

JH

Fra : Gismo

Dato : 15-04-03 17:29

> Ikke helt enig, men det er nok fordi jeg ikke bryder
> mig om sci-fi spil generelt

om det er sci-fi eller eventyr RTS spil går ud på et ... men TA kingdoms
mangler et eller andet før det bliver godt

Gismo

Fra : JH

Dato : 16-04-03 08:26

Gismo wrote:

> om det er sci-fi eller eventyr RTS spil går ud på et ... men TA
> kingdoms mangler et eller andet før det bliver godt

Det synes jeg absolut ikke. Kan bare ikke lide sci-fi.
Så jeg synes stadig TAK er bedre end TA.
Men smag og behag er som bekendt forskellig.

JH

Fra : Jan Vagle

Dato : 15-04-03 20:56

Gismo wrote:
> "JH" <jh@no.spam> skrev i en meddelelse

> Det første TA er stadig fedt - TA: kingdoms er en fejl der ikke burde være
> lavet

Helt enig. Det er faktisk INTET spil der endu overtræffer TA på alle måder.. :)

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-04-03 18:52

> [...]
> Total Annihilation Kingdoms (fantasy) i 1999,
> det er nok sidstnævnte du kalder "2"
>
> Jeg har Total Annihilation Kingdoms original

Jeg spørger for en ven og lader lige det her gå videre. Takker.

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-04-03 10:45

"JH" <jh@no.spam> skrev i en meddelelse
> Jeg har Total Annihilation Kingdoms original
> og vil evt gerne sælge det.

Hvor meget skulle du have for det?

Fra : JH

Dato : 16-04-03 10:59

Per Nielsen wrote:
> "JH" <jh@no.spam> skrev i en meddelelse
>
> Hvor meget skulle du have for det?

Hmm - alt er som nyt, i gammeldags boks og
med en ordentlig papirmanual og kort.
Skal vi sige kr. 100,- + evt porto.
Bor i Glostrup (2600)

JH

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-04-03 11:07

> Hmm - alt er som nyt, i gammeldags boks og
> med en ordentlig papirmanual og kort.
> Skal vi sige kr. 100,- + evt porto.
> Bor i Glostrup (2600)

Jeg skal viderebringe dit tilbud JH. Men han er lige taget på påskeferie i
dag. Så måske vender jeg først tilbage ang. tilbuddet i næste uge. Er det
OK? Kan man godt installere og spille Kingdoms uden det originale TA?

Fra : JH

Dato : 16-04-03 11:43

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dag. Så måske vender jeg først tilbage ang. tilbuddet i næste uge. Er det
> OK? Kan man godt installere og spille Kingdoms uden det originale TA?

Det er OK.
Kingdoms er et selvstændigt spil, så ja.

JH

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-04-03 12:00

"JH" <jh@no.spam> skrev i en meddelelse
> Det er OK.
> Kingdoms er et selvstændigt spil, så ja.

Fino. Jeg vender tilbage senere, når jeg ved om han er interesseret.

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-04-03 22:15

Sendte ham oplysningerne pr. SMS. Han vil ikke købe Total Annihilation
(Kingdoms).......... Kun hvis det er Total Annihilation (sci-fi). Men det er
der vel ikke mulighed for?

Fra : JH

Dato : 17-04-03 10:13

Per Nielsen wrote:
> Sendte ham oplysningerne pr. SMS. Han vil ikke købe Total Annihilation
> (Kingdoms).......... Kun hvis det er Total Annihilation (sci-fi). Men
> det er der vel ikke mulighed for?

Ikke hos mig i hvert fald
Men I kunne holde øje med
www.2ndgames.dk og www.softexchange.dk
Begge forretninger sælger (også) brugte spil.

JH

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-04-03 11:12

> Ikke hos mig i hvert fald
> Men I kunne holde øje med
> www.2ndgames.dk og www.softexchange.dk
> Begge forretninger sælger (også) brugte spil.

Takker JH. Jeg chekker lige dine links. God påske.