Ørepropper.
Fra : Mich@el

Dato : 22-03-01 21:58

Hejsa.

Pga. tidligere tråd om ørepropper, har jeg taget kontakt til vores
indkøbsafd. vedr. et nyt indkøb af de Multi-Max ørepropper som jeg har
skaffet til dennne NG`s læsere de sidste 2 år.

Jeg kommer med priser hurtigst muligt.

I mellemtiden kan i kigge på producentens hjemmeside hvor der er info om
ørepropperne.

http://www.howardleight.com/Industrial/Products/multimax.html

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Mich@el

Yamaha XV 1100 Virago
Med i NFN http://www.mc-nfn.dk/
Virago MC Club Danmark # 1101

Loud pipes saves lives

Fra : Morten Juel

Dato : 22-03-01 22:43

hehe jeg skal sq ha et læs eller 2 igen i år..
Det er de bedste øre propper i verden

Mvh
Morten

Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 23-03-01 00:31

Fedt..

Trænger til en ny sending..

NIkolaj

Mich@el <mick@post5.tele.dk> skrev i en
> [...]
> indkøbsafd. vedr. et nyt indkøb af de Multi-Max ørepropper som jeg har
> skaffet til dennne NG`s læsere de sidste 2 år.

<SNIP>

Fra : Alo

Dato : 23-03-01 09:48

> I mellemtiden kan i kigge på producentens hjemmeside hvor der er
info om
> ørepropperne.
>
> http://www.howardleight.com/Industrial/Products/multimax.html

"Lyder" rigtig godt - hvilke propper er der tænkt på?
mvh Arne

Fra : Mich@el

Dato : 23-03-01 20:19

Hej

Alo wrote:

> "Lyder" rigtig godt - hvilke propper er der tænkt på?
> mvh Arne

Æhh - De hedder multimax, hvilket gerne skulle være de ørepropper du ser
når hjemmesiden kommer frem.

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Mich@el

Yamaha XV 1100 Virago
Med i NFN http://www.mc-nfn.dk/
Virago MC Club Danmark # 1101

Loud pipes saves lives

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 23-03-01 09:56

On Thu, 22 Mar 2001 21:57:30 +0100, Mich@el wrote:

> Pga. tidligere tråd om ørepropper, har jeg taget kontakt til vores
> indkøbsafd. vedr. et nyt indkøb af de Multi-Max ørepropper som jeg har
> skaffet til dennne NG`s læsere de sidste 2 år.

Kanon. Det er jo service.

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];
CBR 600F

Fra : Brian

Dato : 23-03-01 13:03

lyder sku godt. kan godt bruge et par sæt eller mange. Spiller oxo rock*

Brian w.

--
*****W.A.F.....Wife Approvable Factor*****
Mich@el <mick@post5.tele.dk> skrev i en

Fra : Jesper Lillesø

Dato : 23-03-01 14:38

"Mich@el" <mick@post5.tele.dk> wrote in <3ABA673A.A11E72A6@post5.tele.dk>:

> [...]
>indkøbsafd. vedr. et nyt indkøb af de Multi-Max ørepropper som jeg har
>skaffet til dennne NG`s læsere de sidste 2 år.

Lyder ok. SKal man have en hel pakke ad gangen, eller deler du dem op?

/Jesper

Fra : Mich@el

Dato : 23-03-01 20:16

Hej Jesper.

"Jesper Lillesø" wrote:

> Lyder ok. SKal man have en hel pakke ad gangen, eller deler du dem op?

Jeg laver brevene så de koster 50 kr. pr brev. Det gav sidste år 17 sæt
ørepropper pr. brev, mere end nok til en hel mc-sæson.

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Mich@el

Yamaha XV 1100 Virago
Med i NFN http://www.mc-nfn.dk/
Virago MC Club Danmark # 1101

Loud pipes saves lives

Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 26-03-01 11:12

> Jeg laver brevene så de koster 50 kr. pr brev. Det gav sidste år 17 sæt
> ørepropper pr. brev, mere end nok til en hel mc-sæson.

Til en halvtredser må du gerne skrive mig op som aftager af et brev.
--
Jørgen Mangor Iversen
BMW K100RS + EML GT2000

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 26-03-01 11:49

> Til en halvtredser må du gerne skrive mig op som aftager af et brev.
> --
> Jørgen Mangor Iversen
> BMW K100RS + EML GT2000

Samme her

Martin Sjøstrand
Yamaha Dragstar 1100

Fra : Ole Jørgensen

Dato : 27-03-01 22:15

> Til en halvtredser må du gerne skrive mig op som aftager af et brev.
> --
> Jørgen Mangor Iversen
> BMW K100RS + EML GT2000

og det samme her ...

Ole Jørgensen
Suzuki GS500

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 27-03-01 07:00

"Mich@el" <mick@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Jesper.

> Jeg laver brevene så de koster 50 kr. pr brev. Det gav sidste år 17
sæt
> ørepropper pr. brev, mere end nok til en hel mc-sæson.

Jeg er osse med i den ombæring :0)
mvh Arne Lorenzen

Fra : Tim Hoffmann'

Dato : 27-03-01 10:05