Jaguar på gl. Ibook 300
Fra : lama

Dato : 15-04-03 13:43

Hej gruppe

Jeg ved, at emnet har været oppe at vende før. Men jeg har brug for nogle
opdaterede erfaringer.
Kan min datters "gamle" iBook 300 afvikle Jaguar med et rimeligt resultat
med ex. 32+256 Ram. Eller er harddisken 3.2 Gb evt. for lille.
Hun bruger den til tekstbehandling, internet og iTunes.

Vh. Lasse Benjaminsen, Silkeborg

Fra : Jakob Sobocki

Dato : 15-04-03 14:20

lama <lama@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
> med ex. 32+256 Ram. Eller er harddisken 3.2 Gb evt. for lille.
> Hun bruger den til tekstbehandling, internet og iTunes.

Hej!

Jeg har en iBook 300, med Jaguar kørende på den.
Når jeg fik den, var der kun en lille 3GB harddisk i den, så jeg købte
en ny 20GB. Det tog MEGET lang tid at sætte harddisken i den. Nå men nok
om det....
Jaguar kører fint, på den, og jeg kører Photoshop, InDesign og det kører
som smurt. Jeg har lige downloadet den nye Safari - kører perfekt.
Jeg skrev hele min månedsopgave ind i InDesign på den, så hvis
tekstbehandlingen bare er sådan noget som TextEdit og AppleWorks, så kan
jeg klart anbefale at installere Jaguar på den.

Hilsen

Jakob
jakobsobocki@mac.com