Alarm?!
Fra : Benz...

Dato : 15-04-03 13:33

Jeg har siddet og kigget lidt på M+S alarmerne på www.louis.de og og
overvejer at indvistere i sådan en sag. man hvilken en af de to skal jeg
tage..
Den ene: M+S KMR214E til 119euro
Den anden: M+S KMR88E til 125euro Sat ned fra 149euro

Er der nogen som kan sige mig hvad forskellen er og evt om de har nogen
erfaringer, evt samligninger.
Har kigget på http://www.dmcn.dk/ og læst de gode anmelderser. Syntes bare
ikke at jeg kan finde noget om KMR88E.
Er der nogen som har haft en eller har kendskab til om den skulle være lige
så god eller bedre end KMR214E??

mvh Jess.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 15-04-03 14:53

> Er der nogen som har haft en eller har kendskab til om den skulle
> være lige så god eller bedre end KMR214E??

Prøv at kigge på http://www.m-u-s.com/ Det er sikkert lige gode, men der
er forskel på features. Men hvis jeg husker korrekt så er det forksle på
typen af sensor mellem 88 og 214. Nået med at 88'eren reagerer på
ændring i vinkel (f.eks mc der rejses fra sidestøttefod) mens 214'eren
reager på rystelser. 314 har vist så begge dele. Men jeg mener at der er
en oversigt et sted på den side jeg henviser til.

/A - med Aprilia med 214

Fra : Armand

Dato : 15-04-03 21:42

Benz... <jezzuz@yahoo.com> skrev i en
> Jeg har siddet og kigget lidt på M+S alarmerne på www.louis.de og og
> overvejer at indvistere i sådan en sag. man hvilken en af de to skal jeg
> tage..

Den seneste udgave af det tyske magasin "Mopped" har en alarm-oversigt -
Ganske belejligt, ikke?

--
Armand.

Fra : Benz...

Dato : 18-04-03 09:41

Tak skal i have..
Men jeg kan ikke rigtig overskue om der er noget andet som jeg skal bestille
for at få den til at virke.

Følger det hele med? Sirene osv?

Jess, Nu med R6...

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 18-04-03 12:00

> Men jeg kan ikke rigtig overskue om der er noget andet som jeg skal
> bestille for at få den til at virke.
>
> Følger det hele med? Sirene osv?

Ja det hele er i en lille "boks"

/A

Fra : Benz...

Dato : 18-04-03 12:22

<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in message news:b7om0e$nch$1@sunsite.dk...

> Ja det hele er i en lille "boks"
>
> /A

Det er sku da bare dajli...

Så skal der bestilles..

Jess R6

Fra : Jesper Andersen

Dato : 16-04-03 09:14

Hejsa...
Jeg har lige monteret en KMR214 på min Suziki RF600R...
Jeg kan kun anbefale denne alarm, da den er overskuelig og montere
samt ikke fylder så meget.
Alarmen har både "chok" sensor og "tilt" sensor samt 1 kreds
startsspære.

Jeg monterede alarmen på ca. 3,5 time, og man kan faktisk ikke se at
jeg har pillet ved ledningerne.

TIPS.
1. Smid de strømtyve væk som følger med alarmen og lod alle leninger
med krypeflex istedet for.
2. Istedet for at bruge startsspærekredsen til at afbryde startknappen
på styret med, så brug den til at bryde tændingen til tændingsmodulet.
3. Placer styreenheden et sted for den får mindst muligt vand og
skidt.
4. Isolere alle ledninger med sort isoleringstape, så de ligner det
originale ledningsnet.

Mvh
Jesper Andersen
Suzuki RF600R