cocio med alkohol
Fra : Jesper Hansen

Dato : 15-04-03 12:47

Hej Gruppe.
Synes I, som jeg, at det er forkasteligt at cocio lancerer kakaomælk med
alkohol , så skriv til cocio@cocio.dk og sig det.

Jesper

Fra : Kim Falk Jorgensen

Dato : 15-04-03 13:32

Skulle man ikke også syntes at det er forkasteligt at der findes ting
som baily på markedet. Det er forkastligt hvis disse nye cocio brezers
bliver lanceret med flasker som ligner cocio flasker. Måske skulle man
lave en lovgivning om at der kun måtte sælges alkoholiske drikke som
smager dårligt.

Det kan da være lige meget om cocio begynder at sælge vodka tilføjede
kakaomælk, bare deres lancering ikke er rettet mod små børn, men i
voksent publikum.

Kim

Fra : Jakob T. Eriksen

Dato : 15-04-03 14:37

"Kim Falk Jorgensen" <falk@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bliver lanceret med flasker som ligner cocio flasker. Måske skulle man
> lave en lovgivning om at der kun måtte sælges alkoholiske drikke som

Hehe - det ville godt nok være synd for producenterne af Fernet Branca

Fra : Jan Bøgh

Dato : 17-04-03 11:40

"Jakob T. Eriksen" <jte@c.dk> wrote in message

> Hehe - det ville godt nok være synd for producenterne af Fernet Branca

Hvorfor? De ville slippe af med en masse konkurrenter

vh
Jan

Fra : Invader Zim

Dato : 15-04-03 17:35

"Kim Falk Jorgensen" <falk@daimi.au.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det kan da være lige meget om cocio begynder at sælge vodka tilføjede
> kakaomælk, bare deres lancering ikke er rettet mod små børn, men i

"Den nye drik forventes på markedet til efteråret, og det er de unge der er
målgruppen"

.... som om folk på min alder og yngre ikke drikker for meget alkohol i
forevejen.
Jeg synes ikke det er så skide smart at deres målgruppe er "de unge".

-Invader Zim

Fra : Anders

Dato : 15-04-03 13:33

"Jesper Hansen" <bordum.hansenNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe.
> Synes I, som jeg, at det er forkasteligt at cocio lancerer kakaomælk med
> alkohol , så skriv til cocio@cocio.dk og sig det.
>
> Jesper

Jamen, er de da det?
Har du noget dokumentation, deres hjemmeside afslører ikke noget.....

Anders

Fra : Kim Falk Jorgensen

Dato : 15-04-03 13:42

>[SNIP]
>Jamen, er de da det?
>Har du noget dokumentation, deres hjemmeside afslører ikke noget.....
>
>Anders

Det står beskrevet her.

<http://www.fi.dk/presse/pressenskriver/20030415/1008102/>

Fra : Rømer

Dato : 16-04-03 09:28

Det har jeg overhovedet ikke noget problem med - der er et kæmpe marked -
det kan man se på alle de sodavandsvarianter, der er i butikkerne, og Cocio
er jo en forretning og ikke et bidrag til sundhedsfremme - men jeg forstår
ikke, de vil lave den med vodka - hvorfor ikke lave en med cognac - sådan
lidt hen ad en lumumba - mums. Vodka bidrager jo ikke med smag, kun med
alkohol.

Fra : Peter

Dato : 16-04-03 10:12

"Rømer" <fupkonto@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

Vodka bidrager jo ikke med smag, kun med
> alkohol.

Du sagde det selv!
Netop derfor bliver den sikkert en success i gruppen af 13...host
undskyld...18-25 årige.
Man har jo i mange år vidst at man skal lave en drik der ikke smager af
alkohol for at ramme denne gruppe, og især pigerne i denne gruppe.
Det er i øvrigt også det der ligger bag den Tuborg pilsner vi kender i dag.
Man fjernede den bitre pilsnersmag og andet for at ramme de der ikke kunne
li' øl.